מטה ליאון הגיש במשטרה תלונה נגד ברקוביץ על “זיוף והונאה”

מטה ליאון הגיש במשטרה תלונה אישית נגד עופר ברקוביץ בגין עבירות של זיוף כרזות כביכול מטעמו • מטה ליאון: "מציף את ירושלים בכרזות ועלונים מזויפים ובכך מנסה להסית את הציבור החילוני בחרדי ולהיפך" • "המסכה הוסרה. הוא אדם גזען, סכסכן ועבריין שאינו בוחל בשום אמצעי"
אריה ריבקינד
ג' כסלו התשע"ט / 11.11.2018 15:36

מטה המועמד לראשות העיר משה ליאון הגיש בצהרים (ראשון) תלונה במשטרת ירושלים כנגד עופר ברקוביץ אישית, בגין ביצוע לכאורה של עבירות “זיוף והונאה”, “שימוש במסמך על מנת לקבל דבר” וכן “קבלת דבר במרמה”, כל זאת בנוסף לשורת עבירות על חוק הבחירות.

לפני הגשת מכתב התלונה פנה עו”ד בוסי, היועץ המשפטי של מטה ליאון, לעופר ברקוביץ בדרישה לחדול ממעשיו ולקחת עליהם אחריות.

משהמכתב לא נענה הוגשה תלונה למשטרה.

ממטה ליאון נמסר לאתר ‘חרדים 10’: “ברקוביץ איבד את העשתונות והסיר מעליו כל רסן. המטה של ברקוביץ מציף את ירושלים מאז יום ששי האחרון בכרזות ועלונים מזויפים המתחזים להיות עלונים של משה ליאון ובכך מנסה ברקוביץ להסית את הציבור החילוני בחרדי ולהיפך.

“הדברים חמורים שכן אין מדובר רק בתעמולה עם טעם רע העוברת את הגבול, אלא בהונאה וזיוף של מודעות בחירות שהעונש בגינן הוא עד 7 שנות מאסר”.

עופר איובי: “התבוסה המתקרבת והעובדה שכל הרשימות בירושלים התייצבו לצדו של משה ליאון מעבירות את ברקוביץ על דעתו. המסכה הוסרה ומתברר שמאחוריה מסתתר אדם גזען, סכסכן ועבריין שאינו בוחל בשום אמצעי”.

משה ליאון: “זה עצוב לגלות שמאחורי דמות היחצן מסתתרת דמות משולחת רסן וסכסכנית, המוכנה לפלג את ירושלים ולהסית את הציבורים השנים, האחד כגד האחר, כאילו אין מחר, וכאילו אין מדובר בעיר אחת.
הכמיהה לאחדות והרצון שהעומד בראש העיר ירושלים יהיה מועמד בעל יכולת, ניסיון ואחריות, ינצחו את המודעות המזויפות ואת צרחות הקוזק הנגזל של ברקוביץ.

“לאחר הבחירות, ארכיב קואליציה רחבה ויציבה שאליה אזמין גם את התעוררות למרות מעשיהם החמורים, שלא לומר עברייניים”.

תלונה נגד ברקוביץ, מטה ליאון

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות