סיבוב שני: אלפי שוטרים יתפרסו ביותר מ-2,900 קלפיות ב-55 ערים

שוטרים, לוחמי מג"ב, ומתנדבים לצד מאבטחים אזרחיים, יתפרסו בקלפיות כדי לשמור על הסדר • בימים האחרונים התחוללו מהומות, בעיקר ביישובים ערבים, על רקע הבחירות
חיים טוויל
ג' כסלו התשע"ט / 11.11.2018 14:40

הסבב השני של יום הבחירות לרשויות המקומיות ולמועצות האזוריות יתקיים ביום שלישי – והמשטרה נערכת בכוחות מתוגברים ברחבי הארץ, בכדי לאפשר לכלל בעלי זכות הבחירה לממש את זכותם האזרחית.

במסגרת ההיערכות המשטרתית המיוחדת יתפרסו אלפי שוטרים, לוחמי מג”ב ומתנדבים לצד מאבטחים אזרחיים, ביותר מ-2,900 קלפיות הפרוסות ב-55 ערים ומועצות אזוריות בכל רחבי הארץ – בהם מתקיים סבב שני של הבחירות.

ההיערכות המשטרתית היא המשך ישיר להיערכות המבצעית ביום הסבב הראשון של הבחירות.

המשטרה מדגישה כי לא תאפשר כל הפרת סדר או עבירות על חוק הבחירות, ותפעל לאכיפה ולנקיטת צעדים כנגד כל ניסיון לביצוע עבירות מסוגים אלה – כל זאת בכדי לאפשר ליום הבחירות לעבור בצורה שקטה ותקינה.

“כוחות גדולים של משטרת ישראל, גלויים וסמויים, יפעלו בריכוזי הקלפיות ובאזורים הסובבים אותם בכדי לאתר ולפעול כנגד כל פעילות בלתי חוקית, שעלולה לפגוע בטוהר הבחירות ובהליך קיומן התקין”, אומרים במשטרה.

מאז הבחירות בסיבוב הראשון התחוללו מהומות בעיקר ביישובים ערבים, על רקע הבחירות.

אתמול לפנות בוקר, התפתחה בכפר מנדא קטטה בהשתתפות מאות מעורבים על רקע תוצאות הבחירות לרשות המקומית.

במהלך הקטטה, נורו זיקוקים, הושלכו אבנים, הוצתו רכבים ונגרם נזק לבתים ולניידות משטרה.

שוטרים עצרו 27 חשודים במעורבות באירועים האלימים.

בעקבות הארועים האלימים פעלו לאורך כל היממה שוטרים בכפר, בוצעו חיפושים בבתים ובבתי עסק, ונתפסו 21 כוורות זיקוקים בהן עשו שימוש בקטטות.

בנוסף בוצעו חיפושים בשטחים פתוחים, במהלכם נתפסו 25 בקבוקי תבערה המוכנים להשלכה, דליי פלסטיק מלאים באבנים וכלי התקפה נוספים.

בקבוקי תבערה I צילום: דוברות המשטרה
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות