בנט: “זה פרוטקשן” • ליברמן: “הוא סובל מאובדן זיכרון – או משקר”

שר החינוך תוקף את העברת הכסף מקטאר לחמאס בעזה: "בדרך שזה נעשה, זה פרוטקשן. אתה אולי קונה שקט בזמן הקצר, אבל מרגיל את הצד השני שהוא יכול להפעיל אלימות כדי להשיג אינטרסים" • שר הביטחון: "בנט תמך גם בכסף, גם בדלק הקטארי והציע להכניס 5,000 פועלים מעזה"
אריה ריבקינד
ג' כסלו התשע"ט / 11.11.2018 10:07

יו”ר הבית היהודי וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, השר נפתלי בנט, הסביר הבוקר (ראשון) בראיון לרשת ב’ את התנגדותו להעברת הכסף הקטארי לרצועת עזה.

“בדרך שזה נעשה, זה דמי פרוטקשן. כבר ביולי, כששר הביטחון והקטרים היו במגעים, קראתי לזה ככה. אתה אולי קונה שקט בזמן הקצר, אבל אתה מרגיל את הצד השני שהוא יכול להפעיל אלימות כדי להשיג אינטרסים”.

בנט הוסיף: “כשהיה אפשר להילחם על זה – נלחמתי בכל כוחי. לצערי במקרה הזה היו יותר מדי כוחות שמשכו לכיוון ההפוך. מלכתחילה הצגתי תפיסה הפוכה. במשך 10 חודשים אמרתי שצריך להרוג מחבל שמשגר בלוני תבערה ומגיעים לגדר”.

שר הביטחון אביגדור ליברמן הגיב לדבריו של בנט, וכתב בחשבון הטוויטר שלו: “או שבנט סובל מאובדן זיכרון, או שהוא פשוט משקר. בניגוד אליי, שהתנגדתי נחרצות להסדרה מול חמאס, ובמיוחד להעברת הכסף. בנט תמך מלכתחילה גם בכסף, גם בדלק הקטארי ואף הציע להכניס 5,000 פועלים מעזה לישראל”.

לדבריו, “בנט התנגד לכל פעולה צבאית נגד חמאס והאחריות על הפרוטקשן היא עליו ועל מפלגתו. בישיבה המכרעת לפני כשבועיים, היחיד מכל חברי הקבינט שהתנגד להעברת הכסף לחמאס היה שר הביטחון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות