נתניהו המריא לפריז I על ‘הצוללות’: הטענות מתנפצות ויורדות למצולות

נתניהו התייחס לפני המראתו לפריז, להמלצות המשטרה בפרשת הצוללות: "בתחילה אמרו 'ידע'. עכשיו אומרים 'לא ידע'. כפי שאתם יודעים, לגביי אין אפילו טענה" על ההמלצות על דוד שומרון: "אני מציע להמתין לסוף התהליכים ולא לחרוץ דין"
אריה ריבקינד
ג' כסלו התשע"ט / 11.11.2018 00:31

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, המריא הלילה (מוצאי שבת) לביקור מדיני בצרפת, כדי להשתתף באירועים לציון 100 שנים לסיום מלחמת העולם הראשונה.

למרות רצונו של נתניהו לתאם פגישה עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, שישהה גם הוא בפריז, לפי שעה לא נקבעה פגישה כזו. נתניהו אף שקל לבטל את נסיעתו לפריז, אך לבסוף החליט לקיימה בכל זאת.

רגע לפני המראתו לפריז התייחס ראש הממשלה להמלצות המשטרה בפרשת הצוללות.

“מזה שנתיים שמראים אותי עולה ויורד בצוללות. תחילה אמרו הוא ‘ידע’, עכשיו אומרים הוא ‘לא ידע’. מספיק שאתם יודעים, שלגביי אין אפילו טענה. זה דבר, לא מה בכך, משום שלא מהססים הרי להאשים אותי בטענות האבסורדיות ביותר. כאלה שלא מחזיקות מים, אבל במקרה הזה אפילו טענה אבסורדית לא הייתה”.

על ההמלצות לגבי דוד שמרון, הנחשב למקורב לנתניהו, אמר ראש הממשלה: “אתם יודעים שלא ידעתי. אני מציע להמתין לסוף התהליכים ולא לחרוץ דין. טוענים הרבה טענות והטענות האלה מתנפצות ויורדות למצולות. מנסים, תמשיכו לנסות…”

על הביקורת של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק השיב בביטול: “מי? אתם כבר יודעים לענות על זה יותר טוב ממני”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות