ח”כ עמיר פרץ: “הסתרתי את הסרטן במשך שנה, לא רציתי שירחמו עליי”

חבר הכנסת מהמחנה הציוני סיפר בראיון ששודר ב'אולפן שישי' על המחלה - ממנה הבריא • "היה לי סרטן קל. היה לי סרטן שתפסתי אותו בזמן"
אריה ריבקינד
ב' כסלו התשע"ט / 10.11.2018 21:27

בשנה האחרונה הוריד חבר הכנסת עמיר פרץ פרופיל ציבורי והעלה תהיות האם הוא מתכנן מהלך נגד יו”ר מפלגת העבודה אבי גבאי.

אלא שבריאיון שהעניק לאמנון אברמוביץ’  בתוכנית ‘אולפן שישי’ של חברת ‘החדשות’, הפריך פרץ את הטענות וסיפר על ההתמודדות עם מחלת הסרטן שגרמה לו להתרחק מהחיים הפוליטיים ומעייני הציבור.

כשנשאל על ההפסד בפריימריז של מפלגת העבודה, בהם ניצח גבאי, אמר פרץ: “ההפסד היה באמת מפתיע. הפריימריז האחרונים, הגעתי אליהם כשאני מרגיש בשל, ערוך, עם תוכניות עבודה. כל האנרגיות התכנסו לנקודת הזמן הזו, ואתה מקבל הודעה שהפסדת. תחושה של החמצה. היא לא פשוטה.

“אבל תשמע אמנון, בחיים זה לא רק פוליטיקה. יש לפעמים שאתה נקלע לדברים הרבה יותר משמעותיים, וזה היה חלק מהשנה הזו. עברתי אירוע רפואי מאוד לא פשוט”.

פרץ סיפר על מחלת הסרטן: “הרופא של הכנסת, ד”ר ליפשיץ, קורא לי אחרי בדיקות הגיעו אליו, ואומר לי ‘שמע, יש משהו חשוד. אתה צריך ללכת לבדיקות הרבה יותר מקיפות’.

“שולח אותי ל’שערי צדק’. אני מגיע לשם לבדיקות, ואחרי זמן מה מסתבר לי שהיה לי גידול סרטני. מתחיל תהליך, חלק של אי ודאות, התמודדות, טיפולים, ניתוחים, ובכל התקופה הזו רק אני, אחלמה והילדים בעניין. אפילו האחים שלי לא ידעו על זה”.

פרץ הוסיף וסיפר: “לפני בדיוק שישה ימים, טלפן אליי הרופא של הכנסת, ליפשיץ, והודיע לי שהגיעו הבדיקות, שאני בריא, נקי, בלי שום בעיה. ולכן היום אני מרגיש נוח לבוא, לספר לציבור, כי כל התקופה הזאת שמרתי כי לא רציתי את כל הרעשים מסביבי”.

הוא הסביר כיצד שמר בסוד על המחלה במשך שנה. “גם שערי צדק, גם האנשים, מאוד כיבדו את הפרטיות שלי. אני מבחינתי לא רציתי שזה ידלוף, לא רציתי שאף אחד ירחם עליי, לא רציתי שזה יהפוך חלק משיח ציבורי סביבי. אני – היה לי סרטן קל. היה לי סרטן שתפסתי אותו בזמן.

“היום אני שמח שאני יכול לצאת לציבור וגם לפנות לכל האזרחים בישראל: להתייחס ברצינות לכל חשד, כי גילוי מוקדם הוא החלק החשוב ביותר בניצחון על המחלה”, הוסיף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רק בריאות
    11/11/2018 10:58
    מישהו
  1. שתהיה רפואה שלמה.