צביקה כהן: “תיק החינוך של הבירה בידיים של שס. אל תאמינו לספינים”

אתמול נפוצו שמועות: "ש"ס ויתרה על תיק החינוך לדגל התורה" • יו"ר ש"ס בירושלים: "דברים שאין להם שחר וספינים של אנשים שכל מטרתם לחבל בהישגים הגדולים בחמש השנים האחרונות" • באמצעות תיק מנהלת החינוך החרדי ניהלה התנועה את המאבק באפליית הבנות הספרדיות
אריה ריבקינד
ל' חשון התשע"ט / 08.11.2018 17:02

אחרי שאתמול נפוצו שמועות כי סיעת ש”ס בירושלים ויתרה, במהלך משא ומתן שניהלה עם המועמד לראשות העיר משה ליאון, על תיק מנהלת חינוך חרדי לטובת סיעת דגל התורה – יוצאת הערב (חמישי) הכחשה.

בהודעה מיוחדת שפרסם, מבהיר יו”ר ש”ס בירושלים צביקה כהן: “כל הדיבורים על העברת תיק החינוך למפלגה אחרת, אלה דברים שאין להם שחר וספינים של אנשים שכל מטרתם לחבל בהישגים הגדולים של תנועת ש”ס בחמש השנים האחרונות בירושלים”.

הוא הדגיש: “דאגנו ונמשיך לדאוג למוסדות החינוך בעיר כשתיק החינוך נמצא בידיה של ש”ס. כך היה וכך יהיה בעזרת ה׳ גם בקדנציה הקרובה”.

תיק מנהלת חינוך חרדי (- מנח”ח) הוא קריטי עבור סיעת ש”ס, שכן באמצעות תיק זה מנהלת התנועה את המאבק באפליית הבנות הספרדיות בקבלה לסמינרים ובתי הספר בירושלים.

במהלך חמש השנים האחרונות הצליח צביקה כהן לאלץ מנהלי סמינרים להיכנע לדרישותיו ולקבל מאות תלמידות שבתחילה נדחו על ידי ועדות הקבלה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שס
    09/11/2018 09:17
    חים
  1. מה קרה לכם נפלתם על הראש מזה לתת תיק חינוך ביד דגל די אם תתנו אנחנו גמרנו לא מצביעים לשקר אתם אמרתם לפני הבחירות תיק החינוך בידנו די להורי לספרדים את הראש למטה עד מתי אשכנזים ישלטו בנו כי לתת את זה לדגל שלפני בכנסת דיבר נגד מרן ובקול ישראל לפני עשרים שנה אמר לא לבחור שס די די יש גבול רק תיק חינוך