ברקת: “ברקוביץ חסר יכולת לנהל 9 מיליארד שקלים ו-10,000 עובדים”

בשיחה עם 'כל העיר' מסביר ניר ברקת מדוע בסיבוב השני הוא תומך במשה ליאון: "צריך להסתכל על שני המועמדים ולהחליט מי מבין שניהם יכול לעשות את העבודה. ירושלים זה לא משחק ילדים - לליאון יש ניסיון רב"
אריה ריבקינד
ל' חשון התשע"ט / 08.11.2018 10:19

לקראת הסיבוב השני בבחירות לראשות העיר ירושלים: ראש העיר היוצא ניר ברקת, שתומך במשה ליאון, אומר בראיון שהעניק ל’כל העיר’: “אני משוכנע שבסיבוב הזה הבחירה הנכונה והאיש הנכון לירושלים הוא משה ליאון. אני מכיר את משה ועבדתי איתו תקופה לא מבוטלת. יש לו את היכולת להוביל את העיר הזו בצורה חכמה”.

ברקת הוסיף: “נפגשתי איתו והוא הודיע לי רשמית ופורמלית שהוא יקיים את קווי היסוד של הקואליציה שלי. אני מאמין בשיטה ובדרך שבה הובלתי את העיר בהתחשבות הדדית, בהסתכלות של חיבורים. משה ליאון הודיע שהוא מאמץ את קווי היסוד של קואליציה רחבה ושל תמיכה בסטטוס קווו בשמירה על המרקם העדין ועל הדו קיום בין קהלים שונים בעיר”.

על המתמודד עופר ברקוביץ, אמר: “הוא לא הסכים לדרך שבה הובלנו את העיר וחשב שלא צריך לעשות פשרות הדדיות בשכונות המעורבות ובמקומות אחרים. יש פה עניין של דרך ושיטת ניהול. אני לא מאמין בפלגנות. אני לא מאמין שצריך לנסות להוביל צד אחד כנגד צד שני, או להפוך את העיר הזו למאבקים בין מגזרים”.

ברקת הדגיש בשיחה עם ‘כל העיר’:  “ירושלים זה לא משחק ילדים – לליאון יש ניסיון רב. הוא גם ניהל בזמנו את הרשות לפיתוח ירושלים. הוא השתלב טוב מאוד בקואלציה שלי וזכה לאמוני. אין לי ספק שהניסיון שלו והיכולת שלו ודרך העבודה להמשיך את דרכי – אני מאמין בזה.

“לעומת זאת”, מדגיש ברקת, “ברקוביץ לא השתלב טוב במערכת העירונית – לצערי הרב ברקוביץ עדיין חסר ניסיון וחסר יכולת לנהל 9 מיליארד שקלים ו-10,000 עובדים.

“צריך להסתכל על שני המועמדים ולהחליט מי מבין שניהם יכול לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. אני רואה במשה ליאון כמי שימשיך את התנופה של העיר ירושלים ולכן אני תומך בו. אני נותן את תמיכתי ואמוני במשה ליאון ומאחל לו המון בהצלחה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות