הנשיא במיטבו • הטיח בכתב ה-CNN: “פייק ניוז, אתה אוייב העם”

הנשיא הצבעוני שוב מספק כותרות: במסיבת עיתונאים שערך דונאלד טראמפ לאחר הבחירות לסינאט ולבית הנבחרים השיב לעיתונאי שהפנה אליו שאלה כי חברת CNN בה הוא עובד "צריכה להתבייש בעצמה שהוא עובד עבורה" • הזהיר: "לא אקבל חקירות נגדי"
דוד ליבוביץ
כ"ט חשון התשע"ט / 07.11.2018 21:28

דונלד טראמפ במיטבו: במסיבת עיתונאים שערך נשיא ארה”ב לאחר הבחירות לסינאט ולבית הנבחרים, אמר הנשיא לאחד העיתונאים שהפנה אליו שאלה: אתה מדווח על ‘פייק ניוז’ ואתה אויב של העם!”.

האירוע החל לאחר שכתב CNN בבית הלבן, ג’ים אקוסטה, החל לשאול את טראמפ שאלה לגבי החשדות לשיתוף פעולה שלו עם רוסיה בהטיית בחירות 2016.

לטראמפ לא היתה סבלנות לשאלה והוא קטע אותה ואמר שהחקירה לגבי רוסיה היא “עבודה בעיניים”.

אקוסטה המשיך לנסח את השאלה וטראמפ פסק: “מספיק, תניח את המיקרופון”.

הנשיא הוסיף: “אומר לך משהו, CNN צריכה להתבייש בעצמה, בזה שאתה עובד עבורם, אתה אדם חצוף ונורא. אתה לא צריך לעבוד ב-CNN. אתה אדם מאוד חצוף. האופן בו אתה מתייחס לדוברת הבית הלבן שרה האקבי הוא נוראי. והאופן בו אתה מתייחס לאנשים אחרים הוא נוראי. אסור לך להתייחס ככה לאנשים”.

במהלך מסיבת העיתונאים אמר הנשיא כי הבחירות ההיסטוריות, כלשונו, היו הצלחה אדירה עבורו ועבור הרפובליקנים למרות התגייסות אמצעי התקשורת לטובת הדמוקרטים.

את דבריו החל הנשיא בטון מפויס כשהציג את ההישגים של הרפובליקנים בבחירות האמצע, ולאחר מכן הביע תקווה שבשנתיים הבאות שנותרו לכהונתו הדמוקרטים ישתפו פעולה עם היוזמות שלו, “שרבים מהם תומכים בהן גם כן”.

הוא הוסיף כי “עכשיו זה הזמן לחברים משתי המפלגות להתאחד, לשים את היריבות המפלגתית בצד – ולשמור על הקסם בכלכלה האמריקנית שהולכת כל כך טוב. כשאנשים מגיעים אליי – ראשי ממשלות, שרים – כולם מברכים אותי בראש ובראש על מה שעשינו בכלכלה. זה באמת מדהים”.

טראמפ גם הבהיר כי הוא לא יקבל מצב שבו בית הנבחרים יחקור אותו ביד אחד ויבקש לקדם איתו חקיקה משותפת ביד השנייה, ואמר כי הצדדים יצטרכו לבחור האם לשתף פעולה או לא. “עכשיו זה הזמן של שתי המפלגות לעבוד יחד”, אמר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות