מאיר רובינשטיין הפתיע: הסיר את תביעת הדיבה נגד האופוזיציה

אחרי שבמערכת הבחירות פרסם ראש העיר ביתר מודעות "הריני מוחל וסולח לכל מי שפגע בי" - הוא הודיע הבוקר על משיכת תביעה הדיבה נגד האופוזיציה: "המודעות לא היו אקט בחירות מהשפה ולחוץ. מקווה שביתר תחזור לדרך השלום" • אורי הולצמן לחרדים 10: "הוא לא עושה לי טובה"
אריה ריבקינד
כ"ט חשון התשע"ט / 07.11.2018 11:41

נדיבות של מנצחים? אחרי סיומה של מערכת הבחירות בביתר עלית, ואחרי שזכה ברוב גדול ומרשים, כשמנגד – הצטמצם כוחה של האופוזיציה המקומית – הודיע ראש העיר מאיר רובינשטיין על משיכת תביעת הדיבה שהגיש כנגד אנשי האופוזיציה בעיר.

במהלך מערכת הבחירות האחרונה פרסם מאיר רובינשטיין מודעות ברחבי העיר, בהן נכתב נוסח התפילה בקריאת שמע שעל המיטה: “הֲרֵינִי מוֹחֵל וְסוֹלֵחַ לְכָל מִי שֶׁהִכְעִיס וְהִקְנִיט אוֹתִי אוֹ שֶׁחָטָא כְּנֶגְדִּי. בֵּין בְּגוּפִי בֵּין בְּמָמוֹנִי בֵּין בִּכְבוֹדִי בֵּין בְּכָל אֲשֶׁר לִי”.

לדברי רובינשטיין, בבקשה למחיקת התביעה שהגיש הבוקר לבית המשפט, “מילים אלו לא היו מן השפה ולחוץ וכאקט בחירות בלבד. התובע, נאמן להודעתו הפומבית לציבור, נועץ בימים אלו עם רבניו ורבני העיר, ובפרט לאחר שנוכח לדעת כי במבחן התוצאה – ההשמצות לא פגעו בו, ומתוך רצון לפתוח דף חדש, עם כל אנשי העיר, לרבות עם הנתבעים, החליט לוותר אף על תביעה זו. מתוך תקווה, תפילה ומעשה אמיץ, להשיב את השלום בין כל אנשי העיר”.

התביעה שהגיש רובינשטיין על סך מיליון שקלים כנגד אנשי האופוזיציה מנחם זיידה, אורי הולצמן וקבוצה ממקורביהם, עסקה בעיקר בבלוג שניהלו, לטענת רובינשטיין, כנגדו, תוך הכפשתו והכפשת בני משפחתו.

רובינשטיין מדגיש בבקשת המחיקה: “תוצאת הבחירות שהסתיימו בשבוע שעבר, הוכיחו לתובע כי הארס אותו ניסו הנתבעים להעביר כנגד התובע, לא קנה שביתה בליבם של תושבי העיר. התובע קיבל אמון מחודש גדול מתושבי העיר, כאשר מנגד – מפלגת האופוזיציה קיבלה מחצית מהפעם הקודמת.

“התובע, נאמן להודעתו הפומבית לציבור, נועץ בימים אלו עם רבני העיר, ובפרט לאחר שנוכח לדעת כי במבחן התוצאה – ההשמצות לא פגעו בו, ומתוך רצון לפתוח דף חדש, עם כל אנשי העיר, לרבות עם הנתבעים, החליט לוותר אף על תביעה זו. מתוך תקווה ותפילה להשיב את השלום בין כל אנשי העיר”.

אורי הולצמן, אחד הנתבעים, אמר בתגובה לחרדים 10: “הוא לא עושה לי טובה. אולי עושה טובה לעצמו. כי המשפט הזה עולה לו סכום משוער של חצי מיליון שקל, אם לא יותר. מאיפה יש לו מקורות כספיים נזילים כאלו? תושבים תוהים: האם ההוצאות האסטרונומיות לא יוצאות מקופת העירייה – קרי מכספי הארנונה של התושבים המסכנים, בעיר שברובה סוציו אוקונומי נמוך?

“מעניין שכל התקשורת כבר מודעת לכך, ואילו אני הנתבע, טרם שמעתי וטרם קיבלתי מילה לא ממאיר רובינשטיין ולא מסוללות העו״ד שלו. ואנחנו בעידן האימייל, הטוויטר, והואצאפ, וקל לו לתקשר איתי, ולו דקה לפני התקשורת…

“כשאקבל הודעתו ישירות, אבחן זאת עם העו״ד הנהדר שלי, איתמר בן גביר האחד והמיוחד, וכמובן עם הרב שלי, ועם חוג ידידיי הנאמנים והטובים, וכפי הצעתם אכתוב לרבי באגרות קודש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות