כנופיה תקפה והשפילה נער חסידי; יהודי הותקף ללא סיבה ברחוב

כנופיה של שישה בני נוער שחורים השחיתה בשבת חלון של בית כנסת בשכונת וויליאמסבורג, אבל המשטרה לא ראתה בכך 'פשע שנאה' • סרטונים חדשים, המציגים התעללות של הכנופיה בנער חסידי רגעים קודם, מוכיחים מה הייתה כוונת הכנופיה • ביום שלישי: שחור תקף והיכה יהודי במידווד
נתן פרל
כ"ט חשון התשע"ט / 07.11.2018 01:23

שרשרת תקיפות נגד יהודים בברוקלין: בלשי משטרת ניו יורק מנהלים חיפושים אחר כנופיה של שישה בני נוער שחורים, שהשליכה צינור מתכת על חלון של בית כנסת בשכונת וויליאמסבורג שבברוקלין, בשבת אחר הצהריים.

למרבה התדהמה של התושבים, המשטרה לא ראתה בהשחתת בית הכנסת ‘פשע שנאה’.

אולם, מצילומים חדשים ממצלמת אבטחה שהוצגו היום (שלישי) באתר YWN מתועדת אותה כנופיה של בני נוער כשהם תוקפים ילד חסידי, רגעים לפני ההתקפה על בית הכנסת בשדרת פרנקלין.

בתיעוד נראים הצעירים מתגרים בנער החסידי, הצועד לתומו ברחוב,  עד שאחד מהם מעיף את כובעו מעל ראשו – מה שמוכיח בצורה ברורה מה הייתה כוונת הכנופיה.

משטרת ניו יורק הכריזה על פרס בסך 2500 דולר שיוענק למי שימסור  מידע על החשודים.

תקיפת יהודי חובש כיפה ברחוב:
 

בתוך כך, משטרת ניו יורק וחברי ארגון ה’שומרים’ של פלטבוש מחפשים אחר גבר שחור שתקף הולך רגל יהודי מבוגר ביום שלישי אחר הצהריים.

התקיפה התרחשה בסביבות השעה 15:30 אחר הצהרים, כאשר גבר יהודי שצעד בשדרה J בין רחוב 13 מזרח לרחוב 14 מזרח הוכה לפתע באגרופים בפניו על ידי גבר שחור בלתי מוכר לו. אחר כך התוקף גם בעט בקורבן, והיכה שוב לפני שהלך משם בשלווה.

הקורבן מעולם לא ראה את התוקף קודם, ולא היו שום חילופי מילים בין השניים לפני התקיפה, והתוקף גם לא קרא קריאות אנטי-יהודיות.

התוקף נראה לאחרונה בשדרת אושן ושדרה J. החשוד לבש חולצת טי שחורה עם המילים “STAGE CREW” באותיות לבנות על הגב, ומכנסיים אפורים.

במשטרה אמרו לאתר YWN, כי הם מתייחסים אל האירוע ברצינות רבה, אך מדגישים כי לא הייתה תקיפה נוספת מסוג זה באותו פרק זמן. המשטרה מייעצת לאנשי הקהילה להישאר רגועים, אבל להיות מודעים לסביבה בכל עת, ולדווח מיד על כל דבר חשוד.

תקיפת בית הכנסת בויליאמסבורג:
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות