“הניצחון, אדוני ראש הממשלה, הוא בזכותך”, אמר ז’קי לוי והתחבק עם ביבי

על ניצחונו של ז'קי לוי: "הכנסת הפסידה סגן שר טוב - בית שאן הרויחה" • על גל הסנקציות החדש על איראן: "מבקש להודות לנשיא טרמפ על החלטה אמיצה וחשובה. רואים את השפעת הסנקציות על איראן כבר עכשיו"
אריה ריבקינד
כ"ז חשון התשע"ט / 05.11.2018 15:40

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אחר הצהריים (שני), בישיבת סיעת הליכוד, לתוצאות הבחירות לרשויות המקומיות.

לפני שפתח את דבריו התחבק עם ח”ג ז’קי לוי, שכבש ברוב גדול את כסא ראש העיר בית שאן. “הניצחון, אדוני ראש הממשלה, הוא בזכותך”, הכריז לוי. “התחיל בערב הראשון שלנו שם יחד”.

נתניהו: “הכנסת הפסידה סגן שר טוב – בית שאן הרויחה”.

אחר כך, כשהתיישב על מקומו, אמר ראש הממשלה: “זאת הישיבה הראשונה שאנחנו מקיימים מאז הבחירות לרשויות המקומיות. הליכוד הגדיל את כוחו ברשימות המקומיות בכ-30%, זה הישג גדול מאוד”.

הוא הוסיף: “אני מברך את כל ראשי הרשויות וכל ראשי היישובים שלנו, עשיתם עבודה מלאה. בחודשים האחרונים חרשתי את הארץ יחד עם רבים שיושבים כאן, ראיתי את התמיכה האדירה בי, בליכוד, במועמדים שלנו, אני גם מודה לכם על התמיכה האדירה בי וברעייתי – תודה לכם.

“זה מחמם את הלב ונותן לנו תוספת כוח להמשיך ולהוביל יחד את מדינת ישראל עוד שנים רבות”.

נתניהו התייחס שוב לנצחונו של לוי ובירך את מי שתחליף אותו: “אני מברך שוב את חברינו ז’קי לוי ואת אסנת מרק, ברוכה הבאה לכנסת”.

בהמשך התייחס נתניהו לכניסתו לתוקף של גל הסנקציות החדש על איראן, ואמר: “יום היסטורי, זה היום שבו ארה״ב בהנהגת הנשיא טראמפ הטילה סנקציות קשות ביותר על איראן. הסנקציות הקשות ביותר שהוטלו על איראן מאז שהתחיל המאמץ לעצור את התוקפנות שלה.

“אנחנו רואים את ההשפעה של הסנקציות האלה בשטח כבר עכשיו”, ציין נתניהו, “אנחנו רואים את זה בצמצום תקציבים לגורמי התוקפנות שאיראן מקיימת בתוך שטחה ומעבר לשטחה. הגל השני של הסנקציות, בייחוד הסנקציות שהוטלו על ה’סוויפט’, מערכת הסליקה הבנקאית בה משתמש המשטר האיראני, התוספת הזו תטיל מחנק גדול מאוד על משטר הטרור של איראן”.

ראש הממשלה הדגיש: “איראן היא האיום הגדול ביותר על ישראל, על המזרח התיכון ועל שלום העולם. אתם יודעים שבמשך שנים ארוכות אני הקדשתי את זמני ומרצי למלחמה באיום האיראני. בעניין הזה הלכתי כמעט נגד כל העולם. היום אנחנו רואים את תוצאות המאבק הממושך והרצוף הזה.

“אני מבקש להודות שוב לנשיא ארה״ב דונלד טראמפ על החלטה אמיצה, נחושה וחשובה. אני חושב שהדבר הזה תורם ליציבות, לביטחון ולשלום. זה נכון שיכולות להיות עוד מהמורות בשטח, אבל צריך לבוא לזה מתוך עמדה מאוד תקיפה ואיתנה, גם מוסרית, גם כלכלית וגם ביטחונית. זה יום גדול מאוד למדינת ישראל. זה יום גדול לעם ישראל. זה יום גדול לעתיד ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות