לורן אנקרי מגבעון החדשה: הנהג החשוד בהריגת משפחת עטר ז”ל

הנהג החשוד בהריגת שמונת בני משפחת עטר מהישוב פסגות הוא לורן אנקרי, תושב גבעון החדשה בן 52 • בית המשפט האריך את מעצרו עד ליום ראשון הקרוב • המשטרה בדיון: "החשוד משבש את החקירה" • פרקליטו: הוא ממקימי דובדבן, לוחם מוכר וצלף שדורות של לוחמים יצקו מים על ידיו
חיים טוויל
כ"ז חשון התשע"ט / 05.11.2018 11:14

לורן אנקרי, תושב גבעון החדשה בן 52, הוא הנהג החשוד בהריגת שמונת בני משפחת עטר ז”ל מהיישוב פסגות בתאונה בכביש 90, ליד ים המלח,  בשבוע שעבר.

המשטרה חושדת כי הוא נהג תחת השפעת קנאביס. לטענת החשוד, יש לו אישור לשימוש בקנאביס רפואי, אך המשטרה שללה זאת ואמרה כי אין לו כל אישור כזה.

המשטרה טענה בדיון, שהתקיים בבית משפט השלום בבאר שבע, כי החשוד משבש את החקירה, והוא חשוד בהריגה, הכשלת חקירה, עקיפה כשהדרך לא פנויה ונהיגה תחת השפעת סמים מסוכנים.

בית המשפט האריך את מעצרו עד ליום ראשון הקרוב.

השופט רון סולקין אמר: “כתוצאה מהתאונה נכחדה משפחה שלמה מעל פני האדמה… מאז הארכת המעצר האחרונה חלו התפתחויות משמעותיות בחקירה המחזקות את החשדות במידה ניכרת אם בנוגע לנהיגה תחת השפעת חומרים משני תודעה ואם בנוגע לעבירות תעבורה חמורות שנעברו ואשר גרמו לתאונה. החקירה מורכבת ומסועפת אך היחידה החוקרת פועלת במרץ רב ועלה בידיה להשלים פעולות רבות עד כה”.

פרקליטו של אנקרי סיפר, כי מרשו עלה מגיל 13 לבדו מטעמים ציוניים. הוא ממקימי דובדבן, לוחם מוכר וצלף שדורות של לוחמים יצקו מים על ידיו. הוא נשוי ואב. כל בניו ביחידות קרביות.

הפרקליט הדגיש כי מרשו רץ לעבר האוטו וניסה בידיו החשופות לשבור את החלון כדי לחלץ את המשפחה הלכודה ואף ראה אותה נשרפת למוות.

עורך דינו של אנקרי, ינון היימן, אמר אחרי הארכת מעצרו של הנהג: “לא ראיתי שום אינדיקציה לשימוש בקנביס. מדובר באדם עם נכות של 91 אחוז. הרופאים המליצו של שימוש בקנאביס. לא ברור מה נעשה עם זה, זה עדיין בבירור”.

בתאונה המזעזעת נספו האב יריב (45), האם שושי (47) וששת ילדיהם: יעקב ישראל (12), עטרת (11), איילה (9), מוריה (7), ידיד (5) ואביגיל (3). אשתו ובתו של אנקרי נפצעו בתאונה באורח קל עד בינוני.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות