בכירים בקואליציה: יתכן שנתניהו יכריז כבר בשבוע הבא על בחירות בפברואר

בכירים בקואליציה משוכנעים כי נתניהו מתכונן לבחירות בחודש פברואר • על פי דיווח בחדשות עשר, הוא יכריז על כך כבר בשבוע הבא • כחלון: "אני מעריך שמיד אחרי הבחירות המוניציפליות יוכרזו בחירות כלליות"
אריה ריבקינד
כ"ג חשון התשע"ט / 01.11.2018 02:01

שני בכירים בקואליציה משוכנעים כי  ראש הממשלה מתכנן לקיים בחירות כבר בחודש פברואר.

בשיחה עם חדשות עשר, אמרו השניים כי ראש הממשלה אמנם אינו מדבר על כך בגלוי, אך על פי שורה של אינדיקציות, ברור להם שהוא עומד להקדים את מועד הבחירות – ואולי אף יכריז על כך כבר בשבוע הבא.

אחד מראשי הסיעות בקואליציה אמר כי לא יסכים לתאריך יעד כה קצר, שכן יש צורך בזמן הכנה ארוך יותר על מנת לבנות קמפיין.

לפי הדיווח בחדשות עשר, אחת האינדיקציות שנקשרו בשיחת הבכירים עם חדשות עשר היא תדרוך שנתן ראש הממשלה, בו אמר באופן גלוי כי הוא שואף להגיע להסדרה בעזה, ואינו מעוניין במבצע צבאי. גורמים בקואליציה סבורים שנתניהו חושש ממצב שבו הבחירות יתנהלו במקביל למבצע צבעי ברצועה, כמו שקרה בשנת 2013 עם מבצע עמוד ענן.

בתוך כך, שר האוצר, משה כחלון, אמר השבוע – בתוכניתו של מנדי ריזל ברדיו 101.5FM, כי להערכתו, לאחר הבחירות לרשויות המקומיות יוכרזו בחירות כלליות.

“אני מעריך שמיד אחרי הבחירות המוניציפליות יוכרזו בחירות כלליות”, אמר כחלון. “הערכתי בין פברואר למארס כי אני לא רואה את הממשלה צולחת את כל המכשולים שיש, פעם אחת זה גיור ופעם אחת זה גיוס ויש עוד כמה גימלים בדרך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות