בנט יוצא להגנת טראמפ: “אשם באחריות לטבח בשבת? לא נכון”

שר החינוך התראיין בארה"ב והגיב לטענות שהנשיא האמריקני אחראי להתגברות השנאה בארה"ב: "הוא יוצא נגד האנטישמיות במלים הכי קשות" • "עם דונלד טראמפ אנחנו מרגישים שהוא שומר לנו על הגב"
נתן פרל
כ"ב חשון התשע"ט / 31.10.2018 20:32

שר החינוך והתפוצות, נפתלי בנט, אשר יצא לארה״ב בעקבות הטבח בקהילה היהודית ‘עץ החיים’ בפיטסבורג, התראיין הערב (רביעי) לרשת פוקס ניוז, והגיב להאשמות נגד נשיא ארה״ב דונלד טראמפ.

“הנשיא טראמפ הוא חבר אמיתי של מדינת ישראל ושל עם היהודי. בתו יהודיה, הנכדים שלו יהודים, הנשיא העביר את השגרירות לירושלים והוא לוחם נגד האויב הכי גדול של ישראל: השלטון הנורא באיראן. לנשיא טראמפ אין שום קשר לאנטישמיות”, הצהיר בנט.

לדבריו, “זה לא צריך להפוך לעניין מפלגתי. אנחנו צריכים לגנות מקיר לקיר שנאת יהודים. זה לא עניין של דמוקרטים או רפובליקנים, זה עניין של אנשים שפשוט שונאים יהודים. אנחנו צריכים לעמוד ולהגיד: אנחנו לא מקבלים את זה”.

לשאלה על הנטייה להאשים את הנשיא טראמפ באירועי שנאה בארה״ב, כמו הטבח בפיטסבורג – השיב בנט: “אני חושב שלהאשים את הנשיא טראמפ בטבח הנורא, זה לא הוגן וזה בהחלט לא נכון. הנשיא טראמפ הוא חבר אמיתי של מדינת ישראל, והוא יצא כנגד האנטישמיות במילים הכי חזקות שאני זוכר. הוא אמר שכל מי שהולך להשמיד את העם היהודי – הוא ישמיד אותם”.

בנושא עמדתו של טראמפ על הגרעין האיראני אמר השר: “זה נכון שהנשיא לא משחק משחקים בכל הנוגע לאיראן. איראן מנסה להרוג יהודים בכל מקום בעולם ולטפח טרור בכל העולם. עם דונלד טראמפ אנחנו מרגישים שהוא שומר לנו על הגב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות