ברקוביץ: מתכוון להפוך את יוסי דייטש לשותף, אדבר גם עם גור

עופר ברקוביץ' ומשה ליאון יתמודדו בסיבוב השני בעוד שבועיים • ברקוביץ: "זה לא הולך להיות קרב קל, יש פה עניין של הוצאת אנשים מהבתים" • מבהיר: "אנשים של אלקין ודייטש יחברו אלינו" • מצהיר: "המשא ומתן עם החרדים לא יעלה את מתחם מחנה יהודה לדיון. השוק יישאר פתוח"
אריה ריבקינד
כ"ב חשון התשע"ט / 31.10.2018 11:24

המועמד לראשות העיר ירושלים עופר ברקוביץ’ נערך לסיבוב השני בבחירות, שיתקיים בעוד שבועיים מול המועמד המתחרה משה ליאון.

ברקוביץ’ הביע הבוקר (רביעי) אופטימיות לגבי סיכוייו בעוד שבועיים והוסיף בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב’: “העברנו מסר גדול לציבור – שאי אפשר לעשות קומבינות ולהעביר שלטון מיד ליד”.

ברקוביץ’ קרא לשיתוף פעולה מצד המועמדים שלא העפילו לסיבוב השני, יוסי דייטש וזאב אלקין. “אנשים מהמחנה של אלקין ודייטש יחברו אלינו”, אמר ברקוביץ’. “אני מתכוון להפוך את דייטש לשותף בקואליציה שאקים”.

“אני מרגיש רגוע”, הבהיר. “זה לא הולך להיות קרב קל, יש פה עניין של הוצאת אנשים מהבתים, אני מתכוון להרים טלפון לאלקין ודייטש, לברך אותם על ההתמודדות. הוכחתי בעבר שאני יודע לעבוד בשיתוף פעולה וכך אני מתכוון לעשות”.

על יריבותו מול אלקין אמר ברקוביץ’: “לא אהבתי את הצורה שבה התנהלו הדברים מכיוונו אבל עת יורדת מערכת הבחירות מהבמה נחזור לשתף פעולה בכל הכוח”.

בראיון לגלי צה”ל אמר: “אנסה לשכנע את כלל הציבורים שלא תמכו בי להצביע לי עכשיו – אדבר גם עם אנשי חסידות גור”.

הוא התחייב, כי “המשא ומתן עם החרדים לא יעלה את מתחם מחנה יהודה לדיון. השוק יישאר פתוח”.

“הוכחנו שהציבור הירושלמי לא מקבל הנחתות מלמעלה. שחיבור של חילונים, חרדים, ימנים, שמאלנים מבוגרים וצעירים הוא מסר חזק מאוד לציבור הישראלי ואנחנו הולכים לנצח בסיבוב שני”, הוסיף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות