דרעי בכה בהלווית השר אזולאי ז”ל: “צר לי עליך דוד, נעמת לי מאד”

בין אלפי המלווים בבית העלמין בסנהדריה: רבנים, ראשי ישיבות וגדולי תורה, שרים, חברי כנסת, ופעילים רבים מתנועת ש"ס • חכם שלום: פעל רבות בענייני הדתות למען כולם. כל המעשים הללו נזקפים לזכותו״ • דרעי: ״המשרד לענייני דת שהיה תמיד במוקד הסערות, מאז שאתה עמדת בראשו הוא נעלם מהחדשות"
יוסף גרינבוים
כ"ב חשון התשע"ט / 31.10.2018 00:04

השר לשירותי דת דוד אזולאי ז”ל, מובא למנוחות הערב (שלישי) בבית העלמין סנהדריה בירושלים.

אזולאי נפטר בגיל 64 לאחר מאבק ממושך במחלה קשה. הוא הותיר אחריו אישה, ילדים ונכדים. בנו הוא ח”כ ינון אזולאי.

בין אלפי  המלווים נמצאים רבנים, ראשי ישיבות וגדולי תורה, שרים, חברי כנסת, מפכ”ל המשטרה רוני אלשיך ופעילים רבים מתנועת ש”ס.

לבקשת משפחת אזולאי וכדי להקל בסידורי האבטחה, ראש הממשלה בנימין נתניהו לא ישתתף בהלוויה. הממשלה תתכנס מחר אחר הצהריים לישיבת אבל מיוחדת.

נשיא המועצת הגר״ש כהן הספיד מחוץ לאולם ההלוויות: ״היה איש נוח לכולם, ישר ותמים, פעל רבות בענייני הדתות למען כולם. כל המעשים הללו נזקפים לזכותו״.

הראשל״צ הגר״י יוסף ספד בהלווית השר אזולאי: ״המנוח היה מזכה את הרבים שנים רבות. גם כמורה וגם כשליח ציבור. מעלתו היתה שהיה מתבטל לחכמים וגדולי הדור. בכל המאבקים של הרבנות הראשית תמיד עמד לצידנו כצוק איתן״.

הראשל״צ הגר״ש עמאר אמר בדברי הספד על השר אזולאי: ״גם כשהגיע לתפקידים גדולים ורמים לא גבה ליבו. הוא המשיך בעשייה גם כשהתמודד עם ייסורי המחלה. כל מי שבא לעודד אותו הוא יצא מעודד״.

יו״ר ש״ס השר אריה דרעי התייפח בהלוויה: ״צר לי עליך דוד, נעמת לי מאד. מהרגע הראשון שהכרתי אותו, איזה בן תורה אמיתי. לא ויתר מעולם על העקרונות שלו. אנשים התפעלו מהשקט שלו, אבל לא ידעו איזה איש עשיה גדול היה״.

דרעי הוסיף: ״המשרד לענייני דת שהיה תמיד במוקד הסערות, מאז שאתה עמדת בראשו הוא נעלם מהחדשות. רק פרסים קיבלת על התפקוד. כמה רוגע השרית על כולם. קידשת שם שמים ברבים״.

הלווית אזולאי

צילום: דוברות
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות