“זה היה נורא” • 8 בני משפחת עטר נספו בדרך לטיול משפחתי

בתאונת הדרכים הנוראה שארעה בכביש 90, ליד ים המלח, נספתה משפחת עטר - ההורים יריב ושושי וששת הילדים ז"ל, תושבי היישוב פסגות שבבנימין • החובשת שרה ישראלי שהייתה בזירת התאונה, שחזרה את הרגעים המחרידים: "הבנתי שהאסון הוא כבד, כבד, כבד מאוד" • צפו
חיים טוויל
כ"א חשון התשע"ט / 30.10.2018 21:16

זוג הורים וששת ילדיהם – בני משפחת עטר, תושבי פסגות נספו בצהרים בתאונת דרכים קשה ליד יד המלח, בעת שהיו בדרכם לטיול משפחתי:  יריב בן 45, שושי בת 47, והילדים: יעקב ישראל בן 12, עטרת בת 11, איילה בת 9, מוריה בת 7, ידיד בן 5 ואביגיל בת 3.

יריב עבד בחברת מחשבים, שושי אישתו מורה לחינוך מיוחד בעמותת קרן אור בירושלים.

הילדים למדו בבית הספר היסודי ובגנים בפסגות, והבן הבכור למד בישיבה התיכונית מטה בנימין בבית אל.

משפחת עטר הגיעה לישוב פסגות לפני כ-13 שנים קצת לאחר חתונתם. המשפחה התגוררה בשכונת העי ולפני כשנתיים עלתה לשכונה המרכזית ונטעה את מקומה ביישוב.

בשעה קשה זו היישוב פסגות פועל ללכד את הקהילה והמשפחה המורחבת. עם היוודע דבר האסון, צוות החרום של היישוב התכנס בין היתר כדי לתת מענה נרחב לצרכים הקהילתיים השונים. מצוות היישוב נמסר כי “קהילת פסגות חזקה ומלוכדת ובולטת בחוסן החברתי שלה. אנו פועלים יחד עם גורמי הרווחה והנהגת היישוב כדי לעטוף את המשפחה המורחבת ואת החברים הקרובים”.

הערב נערכו כינוסים קהילתיים ביישוב יחד עם הצוותים המקצועיים, רב היישוב ואנשי הרווחה והשירותים החברתיים במועצת בנימין.

משפחת עטר

צילום: באדיבות המשפחה

החובשת שרה ישראלי שהייתה הראשונה להגיע לזירת התאונה, שיחזרה את הרגעים המחרידים.

“כשאני מגיעה לכאן אני מבינה שהאסון הוא כבד, כבד, כבד מאוד”, אמרה ישראלי ל’כאן 11′, “לראות את כל המשפחה חרוכה בתוך הרכב”.

שמונת בני המשפחה שנהרגו בתאונה נלכדו בתוך הרכב שעלה באש. “זה היה נורא. אני לא מאחלת את זה לאף אחד, ואני בטוחה שאף אחד לא רוצה לחוות את החוויה הזאת. במיוחד שאין לנו מה לעשות. רק בגלל שאין לנו מה לעשות”.

היא הוסיפה: “שמענו את הזעקות, וגם של האנשים שניסו לתת סיוע. הוא (הנהג הפוגע) כן זוכר, אבל הוא לא רצה להיכנס לזה כמו שהוא דאג לכל הסובבים אותו, כולל גם לבני המשפחה שברכב הבוער. ‘מה איתם? מה איתם?’. אני כבר לצערי, ממש ממש לצערי, לפני שבועיים חוויתי את התאונה של משפחת אביטן גם על כביש 90.

”מראה מאוד מאוד קשה, מאוד מזעזע וחשבתי שזה אחד המקרים הכי קשים, עם כל זה שיש לי ניסיון ונתקלנו במצבים קשים”, סיפרה ישראלי.

נהג הרכב שהיה מעורב בתאונה החזיתית הועבר לחקירה במשטרה לאחר ששוחרר מבית החולים.

בתו ואשתו נפצעו גם הן בתאונה, באורח בינוני וקל, ועדיין מאושפזות בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

נהג הרכב אמר למשטרה: “אין לי מה להסתיר, אתם יודעים בדיוק מה היה שם. זה פעם ראשונה שזה קורה לי. אני לא זוכר מה היה שם, אני יודע שהרגתי אנשים, אני לא נוהג יותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות