‘הלב נקרע, אסון. אבא אמא וילדים, משפחה שלמה, פשוט בלתי נתפס’

ראש הממשלה, שרים וח"כים על התאונה הקשה ליד ים המלח שבה נספו בצהרים שמונה בני משפחה מהיישוב פסגות "חיים שלמים שהיו ואינם. ‏חלומות, אהבות, חתונות, ילדים, נכדים, שמחות ורגעי עצב - הכל כבר לא יהיה"
אריה ריבקינד
כ"א חשון התשע"ט / 30.10.2018 16:57

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בחשבון הטוויטר שלו לתאונה הקשה ליד ים המלח שבה נספו בצהרים (שלישי) שמונה בני משפחה מהיישוב פסגות.

”הלב נקרע לאור האסון הכבד שגדע היום את חייה של משפחה שלמה. רעייתי שרה ואני אבלים יחד עם כל אזרחי ישראל על החיים שנגדעו באיבם ושולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחה ולתושבי פסגות”, אמר נתניהו.

הוא הוסיף: ”היום, כשרבים מאזרחי ישראל מנצלים את יום השבתון לטיולים בארצנו, אני מבקש מכם לעשות הכל כדי לחזור הביתה בשלום”.

שר החינוך ויו”ר הבית היהודי נפתלי בנט: ”אמא ואבא, ששה ילדים. ‏אינם. חיים שלמים שהיו ואינם. ‏חלומות, אהבות, חתונות, ילדים, נכדים, שמחות ורגעי עצב – הכל כבר לא יהיה. בגלל תאונת דרכים. ‏ראוי שכולנו נשתדל עוד יותר לנהוג בבטיחות, ‏לחגור חגורות, להתרכז, ‏להתרחק מהטלפון. חיים ומוות בידינו. תהי נפשם צרורה בצרור החיים”.

שרת המשפטים איילת שקד: “הלב מסרב להאמין. אסון גדול פקד את מדינת ישראל ואת הישוב פסגות. משפחה שלמה נספתה בתאונה אכזרית. ‘ואחיכם כל בית ישראל יבכו את השריפה’. יהי זכרם ברוך”.

שר ירושלים ומורשת זאב אלקין המתמודד לראשות העיר ירושלים: “אמנם אנחנו בעיצומה של מערכת בחירות חשובה בירושלים, אבל אי אפשר שלא להזדעזע מהאסון הנורא שאירע בתאונת דרכים ליד ים המלח וגזל מאתנו משפחה שלמה מיישוב פסגות. כואב נורא! משתתף בצער המשפחה ומאחל החלמה מהירה לפצועים”.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ’: “משפחה שלמה הלכה. פשוט לא נתפס. מחבקים ומחזקים את תושבי פסגות ומטה בנימין בשעות הקשות האלה. חייבים לקבל על עצמנו לנהוג במשנה זהירות. שום דבר, אבל שום דבר, לא שווה את זה”.

יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין: ”‫משפחה שלמה נמחקה היום באסון נורא. עתידם של שישה ילדים נקטע באחת. אני שולח חיבוק חם לחבריי תושבי פסגות ולבני המשפחה שאיבדו את ילדיהם ונכדיהם באסון הכבד. ‬לכם אזרחי ישראל, ובמיוחד למי שניצל את יום השבתון גם לטיול קצר: סעו לאט ובטוח ושובו הביתה בשלום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות