אסון: זוג הורים ו-6 ילדיהם מפסגות נהרגו בתאונה ליד ים המלח

זוג הורים ו-6 ילדיהם מפסגות נהרגו בתאונה חזיתית בכביש 90, לאחר שנלכדו ברכב שעלה באש • בנות 52 ו-12 מהרכב השני פונו במצב קל ובינוני ל'סורוקה' במסוק • חובשת בכירה: "תאונה מזעזעת, אחד מהרכבים עלה באש כשהוא מלא בנוסעים והמראות היו קשים" • נהג הג'יפ: הרגתי אנשים, אני לא נוהג יותר • דוברות פסגות: "אסון גדול ביותר פקד את יישובנו. הערב נקיים כינוס יישובי. על פרטי הלוויה ופרטים נוספים תצא הודעה בהמשך"
חיים טוויל
כ"א חשון התשע"ט / 30.10.2018 13:26

שמונה בני אדם, זוג הורים וששת ילדיהם, נהרגו בצהריים (שלישי) בהתנגשות חזיתית בין שתי מכוניות בכביש 90 – מים המלח לכיוון עין גדי.

ממד”א נמסר כי כתוצאה מהתאונה אחד מהרכבים עלה באש. חובשים ופראמדיקים של מד”א דווח על 8 מנוסעי הרכב שעלה באש, שנלכדו כשהם מחוסרי הכרה.

שלושה מנוסעי הרכב השני, אישה כבת 52 שנפגעה באורח קל בגפיים, נערה כבת 12 שנפגעה באורח בינוני בראשה, וגבר שנפצע קל טופלו במקום ופונו לבי”ח במסוק מד”א.

מבית החולים סורוקה נמסר: מהתאונה בכביש 90 פונו לסורוקה 3 פצועים – שניים מהם טופלו בחדר הטראומה: אישה בשנות ה 50, סובלת מחבלות בגפיים, במצב קל, ונערה בת 12 סובלת מחבלת ראש במצב בינוני.

גבר בשנות ה-50 לחייו טופל במיון הכירורגי במצב קל.

דובר היישוב פסגות מסר בשם צוות צח”י פסגות: “אסון גדול ביותר פקד את יישובנו. המומים וכואבים אנו מודיעים כי בתאונת דרכים קשה שארעה בצהרים ליד ים המלח, נספתה משפחה מהיישוב. ברוך דיין האמת.

“הערב נקיים כינוס יישובי. על פרטי הלוויה ופרטים נוספים תצא הודעה בהמשך”.

תאונה, ים המלח

צילום: דוברות מדא

נהג הג’יפ שהיה מעורב בתאונה החזיתית אמר למשטרה: “אין לי מה להסתיר, אתם יודעים בדיוק מה היה שם. זה פעם ראשונה שזה קורה לי. אני לא זוכר מה היה שם, אני יודע שהרגתי אנשים, אני לא נוהג יותר”.

חובשת בכירה במד”א שרה ישראלי ופראמדיק מד”א עמירם מועלם סיפרו: “מדובר בתאונה מזעזעת, כשהגענו למקום הבחנו בשני כלי רכב על הכביש. אחד מהם עלה באש כשהוא מלא בנוסעים והמראות היו קשים.

“כוחות הכיבוי עסקו בכיבוי הרכב והחלו בחילוץ האנשים שנלכדו. ברכב השני נפגעו 3 נוסעים, אישה כבת 52 ונערה כבת 12 שנפגעו באורח בינוני, לאחר טיפול ראשוני במקום העלנו אותן למסוק מד”א שנחת בסמוך ופינה אותן לבי”ח סורוקה כשהן סובלות מחבלות בראש ובגפיים.

“נהג הרכב גבר בשנות ה-50 שנחבל באורח קל טופל ופונה באמבולנס שלנו לבי”ח סורוקה. כוחות הכיבוי חילצו מהרכב את הנוסעים”.

מהמשטרה נמסר: מלאכת חקירתם של בוחני תאונות הדרכים במרחב נגב נמשכת בזירת התאונה הקטלנית. בשלב זה טרם ברורה סיבת התאונה, במהלכה התנגשו שני כלי הרכב ואחד מהם החל עולה באש על יושביו.

בנוסף, פונו לבית החולים שלושה מיושבים הרכב הנוסף, וחוקרי המשטרה יגבו את עדותם במהלך השעות הקרובות, בכפוף למצבם הרפואי.

תאונה, ים המלח

צילום: דוברות כב”ה

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות