ליברמן: “מכשילים את עונש מוות למחבלים”. הבית היהודי: “מתבכיין”

אריה ריבקינד
|
כ' חשון התשע"ט / 29.10.2018 17:34
שר הביטחון טען כי בבית היהודי בולמים חוק עונש מוות למחבלים: שכולם ידעו שמי שמכשיל את החוק זה הבית היהודי בגלל שיקולים פוליטיים נטו” • הבית היהודי: “עונש מוות כבר קיים מזמן בחוק, פשוט תפעיל אותו”

שר הביטחון אביגדור ליברמן תקף היום (שני), בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו את מפלגת הבית היהודי על שאינה תומכת בקידום חקיקת חוק עונש מוות למחבלים.

“איילת שקד הצביעה שלוש פעמים בעד החוק, ועד לפני שבוע לא שמענו שום דבר על כך שזה חוק מיותר. סיעת הבית היהודי מפילה את החוק בגלל מניעים פוליטיים”, אמר שר הביטחון.

ליברמן המשיך: “הניסיון הזה כרגע להכשיל את ישראל ביתנו הוא ניסיון פוליטי נטו. אנחנו נפנה לכל הארגונים שמסייעים לנפגעי הטרור ואיבה ונבהיר את זה.  נפנה במכתב גלוי לכל תושבי מדינת ישראל כדי שכולם ידעו שמי שמכשיל את החוק זה הבית היהודי בגלל שיקולים פוליטיים נטו”.

במפלגת הבית היהודי אמרו בתגובה: ”ליברמן הוא שר הביטחון החלש בתולדות ישראל, ואפילו קצת מבולבל. כדי לכסות על חולשתו מול חמאס הוא תוקף ללא הרף את שרת המשפטים ואת יו״ר ועדת החוקה.

“אז נעזור לו: הבית היהודי תומך בעונש מוות, שכבר קיים מזמן בחוק. הגיע הזמן ששר הביטחון פשוט יפעיל את החוק ויפסיק להתבכיין”.

חברת הכנסת שולי מועלם הדגישה כי סיעת הבית היהודי תומכת בחוק עונש מוות למחבלים: “ליברמן עסוק בלבלבל את הציבור. במקום להתמודד עם החמאס בעזה ובביטחון האישי של אלפי תושבים שחייהם אינם חיים הוא זורק אבנים על הבית היהודי. מוות למחבלים ושקט לתושבים בדרום”.