‘מוכן ללכת למכונת אמת, אין לנו כל סיכום עם ליאון לאחרי הבחירות’

דרעי לאקדמאים חרדים: "כמה מנהלי אגפים וסמנכ"לים חרדים יש בעיריית ירושלים? אנחנו אחוז אדיר, אבל עם נוכחות אפסית בתפקידי ניהול. יש כאן קבוצה גדולה שיכולה למלא את התפקידים האלה בהצלחה. אצל משה ליאון זה ישתנה"
אריה ריבקינד
כ' חשון התשע"ט / 29.10.2018 15:12

עשרות סטודנטים חרדים השתתפו אמש (ראשון) במפגש מיוחד שהתקיים במסעדת ריקוטה, ביוזמת ראשי מטה האקדמאים בש”ס – רחמים חיון וישראל אוזן.

במפגש נכחו יו”ר ש”ס השר אריה דרעי, המועמד לראשות העיר משה ליאון, ח”כ מיכאל מלכיאלי, יו”ר ש”ס בירושלים צביקה כהן וחברי מועצת העיר חיים כהן, פיני עזרא ושמואל מרציאנו.

יו”ר ש”ס הסביר מדוע חשוב שמשה ליאון ייבחר לראשות העיר.

“תבדקו, כמה בכירים חרדים נמצאים בעיריית ירושלים?” תהה דרעי. “מלבד תפקידי האמון והעוזרים. כמה מנהלי אגפים וסמנכ”לים חרדים מועסקים בעיריית ירושלים? אנחנו אחוז אדיר בחברה בירושלים אבל עם נוכחות אפסית בתפקידי ניהול. יש כאן קבוצה גדולה של אקדמאים שיכולה למלא את התפקידים האלה בהצלחה. הגיע הזמן שזה ישתנה. אני מאמין שאצל משה ליאון הדברים ייראו אחרת”.

בהמשך דיבר דרעי על הסיכויים של ליאון להיבחר כבר בסיבוב הראשון. “היום, לכל הדעות, למי שיש את המאגר הכי גדול זה למשה ליאון ואת זה אומרים גם יריביו”, דברי דרעי.

“הם רק מתווכחים וטוענים שהמאגר הזה לא מספיק לסיבוב ראשון ואז בסיבוב השני הכל פתוח. אני מאמין שיש סיכוי טוב לעבור את הארבעים אחוז ולנצח בסיבוב הראשון. אם יבואו איתנו כל הציבור החרדי, כולם יקבלו עד חצי המלכות ויותר. וחשוב להפריך את השמועות – אני יכול לומר בעדות מוחלטת ואני מוכן ללכת על זה למכונת אמת, אין לנו שום סיכום עם משה ליאון, על שום תיק ועל שום נושא.

“אני רוצה שכל המפלגות החרדיות יהיו בקואליציה וכולם יקבלו את מה שמגיע להם. תבינו שתקציב העירייה מתקרב לעשרה מיליארד שקלים, יחד עם תקציבי הפיתוח. אתם יודעים כמה מזה מגיע לציבור שלנו? הגיע הזמן שנקבל את מה שמגיע לנו”.

דרעי, אקדמאים חרדים

המועמד לראשות העיר משה ליאון סיפר בדבריו כי הוא שמח להיות כאן עם אנשים שנטועים בעולם המעשה ובד בבד ממשיכים בשמירת המצוות. “הדאגה לאוכלוסיית האקדמאים ולמציאת מקומות עבודה עבורם הביא מאבני היסוד של דרכי”, אמר ליאון. “אני מכבד את זה שאנשים רוצים להיות גם אקדמאים וגם שומרי מצוות. גם במשרד אצלי אני אוהב את השילוב הזה. תמיד דאגתי להם לעבודה ואמשיך לדאוג להם. אני אהיה ראש עיר של כל תושבי ירושלים. הציבור האקדמאי הוא מרכיב חשוב בעתידה של העיר”.

לאחר מכן נשא דברים יו”ר סיעת ש”ס בירושלים צביקה כהן, שאמר שציבור האקדמאים והעובדים הוא חלק מתנועת ש”ס. “גם אנחנו אנשים עובדים. זה גם מה שאמרתי למנהלי הסמינרים בעיר. אתם לא מקבלים את הבנות של הציבור העובד, בזמן שאתם בעצמכם עובדים. כל עבודה היא עבודה. אתם חלק מאיתנו בדיוק כמו שאני חלק מכם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות