רוטציה עם דייטש? ליאון: זה ספין, אבדן עשתונות שלהם

בכירים ב'דגל' הציעו לדייטש לפרוש מהמרוץ תמורת התחייבות שליאון יתפטר מראשות העירייה 9 חודשים לפני הבחירות לטובתו? • מטה ליאון: "דייטש יודע שמשה כנראה ייבחר בסיבוב הראשון ומתקשה לקבל המציאות" • דגל: "כבר כמה שבועות שאין שום מגעים. גם אם דייטש היה מציע הצעה כזו - היינו דוחים על הסף" • מטה דייטש: "אכן הגיעה הצעה כזו ליוסי דייטש מטעם מטה משה ליאון ודגל, אך סורבה"
אריה ריבקינד
כ' חשון התשע"ט / 29.10.2018 10:29

 המירוץ לראשות ירושלים: האם בכירים ב’דגל התורה’ הציעו למועמד אגודת ישראל יוסי דייטש – לתמוך במשה ליאון בתמורה לרוטציה חלקית על ראשות העיר?

לפי דיווח ברשת ב’, בסיעה הליטאית היה מי שהציע כי אם ייבחר, ליאון יפרוש מתפקידו כראש עיר תשעה חודשים לפני סוף כהונתו, ודייטש יחליף אותו – בתמורה לתמיכת אגודת ישראל בליאון. לאחר מכן, כך לפי הדיווח, יתמכו ש”ס ודגל התורה בדייטש לראשות העיר בבחירות הבאות.

לפי הדיווח, דייטש סרב להצעה והצהיר כי הוא מתכוון להמשיך במירוץ עד הסוף.

ממטה משה ליאון נמסר לחרדים 10 בתגובה על הדיווח: “מדובר בשקר גס ובניסיון ליצור ספין שקרי. לא הייתה ולא נבראה שום הצעה לרוטציה מצד משה ליאון או מי מטעמו, לא לדייטש ולא למישהו אחר. משה ליאון מתמודד על מנת להיות ראש עיר לתקופה ארוכה.

“ככה זה כנראה כאשר האכזבה והייאוש מתדפקים בפתח. לפתע מתפרסמים סקרים הזויים וכשזה לא עובד מנסים לפזר שמועות שבשקר יסודן. מדובר בספין זול ושקרי”.

במטה ליאון הסבירו: “הסיבה לספין השקרי היא אבדן עשתונות מוחלט. דייטש כמו אלקין, יודע שמשה ליאון כנראה ייבחר בסיבוב הראשון ומתקשה לקבל את המציאות הזאת”.

בדגל התורה אמרו בתגובה: “כבר כמה שבועות שאין שום מגעים בינינו לבין יוסי דייטש. אנחנו לא הצענו לו כלום וגם אם הוא היה מציע לנו את ההצעה הזו – היינו דוחים אותה על הסף”.

ממטה דייטש נמסר בתגובה: “אכן הגיעה הצעה כזו ליוסי דייטש מטעם מטה משה ליאון ודגל התורה, אך היא סורבה מיידית. כנראה שיש מטות בהם מתגבר החשש מהפסד של ליאון. יוסי דייטש רץ עד הסוף – ובעזרת השם גם מנצח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות