אבו מאזן שוב מקלל את הנשיא טראמפ: “יחרב ביתך – מי 40 אלף?”

יו"ר הרשות נאם במוקטעה, ביקר את התנהלות חמאס ובעיקר תקף את הנשיא טראמפ • "לא נקבל שום התנחלות בשטחנו. אנו הכנענים, בעלי הארץ"
נתן פרל
כ' חשון התשע"ט / 29.10.2018 00:43

יו”ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, נאם הערב (ראשון) במוקטעה, ביקר את התנהלות חמאס, ותקף בחריפות את נשיא ארה”ב דונלד טראמפ ואת ‘עסקת המאה’.

“מה נשאר מעסקת המאה? את סוגיית ירושלים ביטלת והעברת את השגרירות שלך אליה, את סוגיית הפליטים ואת זכות השיבה של הפליטים ביטלת, וגם את סוכנות הסעד והתעסוקה של האו”ם, ואמרת בשיא החוצפה שלך – מספר הפליטים הפלסטינים הוא 40 אלף. יחרב ביתך – מי 40 אלף?”

אבו מאזן המשיך: “המזימה לא באה אל קיצה ואנו הודענו כי אנו דוחים את ‘עסקת המאה’. ירושלים היא הבירה שלנו. לא נקבל את ההצעה להקים בירה באבו דיס. עם כל הכבוד לאבו דיס, כל מזרח ירושלים שנכבשה ב-1967 היא הבירה שלנו”.

אבו מאזן הוסיף: “ההתנחלויות, מהאבן הראשונה ועד האחרונה – לא חוקיות. לא נקבל שום התנחלות בשטחנו. אנו הכנענים, בעלי הארץ”.

יו”ר הרשות בטיח ביקורת בחמאס: “מדוע יש מי שמביטים מהצד על הספינה כשהיא שוקעת ומחרימים את כינוס המועצה המרכזית הפלסטינית. אם זו גישתכם – ותרו על מעמדכם. בושה”.

אבו מאזן דחה כל אפשרות שיפסיק לשלם משכורות למחבלים הכלואים בישראל ולמשפחות ‘השהידים’, ואמר כי מדובר ב”קו אדום”, מבחינתו.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות