אזולאי: ‘פרוש ביזה את חכם שלום. סתם פיו’ • מטה פרוש: ‘נתבע אותך’

במהלך נאומו של נשיא 'המועצת' הושתק המיקרופון • ח"כ ינון אזולאי במתקפה: "סתימת הפיות של ראש העיר באמצעות שלוחי המדים עברה כל גבול" • מטה פרוש: "לא בוחל בשום אמצעי, לפלג, ולהרוס" • ח"כ מלכיאלי: "אווירת הבחירות שיבשה אנשים. תגובה נלוזה ומעוררת בחילה"
אריה ריבקינד
כ' חשון התשע"ט / 29.10.2018 01:10

נשיא ‘מועצת’ החכמים של ש”ס, חכם שלום כהן, נשא הערב (ראשון) דברים בכינוס בחירות סוער שערכה התנועה בעיר אלעד – לאחר שבג”ץ דחה סופית את העתירה לדחות את הבחירות בעיר.

אלא שאז, באמצע דבריו של ראש הישיבה, הושתק המיקרופון בידי פקחים.

הדבר עורר זעם רב בקרב פעילי ש”ס שנכחו במעמד.

ח”כ ינון אזולאי פתח בתגובה במתקפה חריפה על ניתוק הרמקולים – והאשים את ראש העיר אלעד ישראל פרוש, כי ידו הייתה במעשה הנורא: “סתימת הפיות של ראש העיר באמצעות שלוחי המדים עברה כל גבול, ביזוי גדול הדור שנעשה הערב  הוא עוד אות שפל על שלטון העריצות בעיר אלעד”.

מטה ישראל פרוש הגיב על הדברים: “אנחנו מבינים לליבו של חבר הכנסת ינון אזולאי במאבקו על ליבו של אריה דרעי מול ח”כ מלכיאלי.

“לצערינו לא בפעם הראשונה הוא אינו בוחל בשום אמצעי, לפלג, לסכסך ולהרוס כל חלקה טובה ביהדות החרדית. אנו שוקלים עם צוות משפטי את האפשרות לתבוע את אזולאי בתביעת דיבה”.

ח”כ מיכאל מלכיאלי יצא להגנת חברו לסיעה: “אווירת הבחירות בעיר אלעד, כנראה קצת שיבשה אנשים. תגובה נלוזה ומעוררת בחילה כנגד שלוחא דרבנן ח”כ ינון אזולאי העושה רבות למען עולם התורה ולמען כלל ישראל, הינו חציית קו אדום ועוד דרך לגרום לשיסוע ופילוג.

“אני מקווה וקורא למועמד לראשות העיר ישראל פרוש, לגנות ולהתנער מהדוברים שהוציאו את ההודעה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות