דקה דומיה בפתח ישיבת הממשלה • נתניהו: “קשה מאוד להפריז בזוועה”

ראש הממשלה בפתח ישיבת הממשלה: "עם ישראל מתאבל כולו עם משפחות הנרצחים בטבח המזעזע. זהו הפשע האנטישמי הגדול ביותר בארצות הברית. צריכים להתייצב ולהשיב מלחמה שערה נגד הקנאות הברוטלית הזאת"
אריה ריבקינד
י"ט חשון התשע"ט / 28.10.2018 11:22

ישיבת הממשלה השבועית נפתחה הבוקר (ראשון) בדקה דומיה לזכר 11 קורבנות הטבח בבית הכנסת ‘עץ החיים’ שבעיר פיטסבורג.

ראש הממשלה פתח את דבריו, מיד לאחר דקת הדומיה, בהבעת הזדהות עם אבלה של הקהילה היהודית בפיטסבורג, בעקבות הטבח.

“עם ישראל מתאבל כולו עם משפחות הנרצחים בטבח המזעזע בבית הכנסת עץ החיים בפיטסבורג”, אמר נתניהו, “בשמי, בשם ממשלת ישראל ובשם עם ישראל אני שולח את תנחומינו מעומק ליבנו למשפחות ששכלו את יקיריהן. כולנו מתפללים להחלמתם המהירה של הפצועים”.

נתניהו הוסיף: “קשה מאוד להפריז בזוועה של רצח יהודים שמתכנסים בבית כנסת בשבת ושנרצחו רק בגלל שהם יהודים. ישראל עומדת בחזית אחת עם הקהילה היהודית בפיטסבורג ועם קהילות הציבור היהודי בארה”ב, כל הקהילות, ועם העם האמריקני, נגד האנטישמיות וגילויי הברבריות הזאת”.

“אני קורא לעולם כולו להתאחד במאבק באנטישמיות בכל מקום שהוא. אנחנו מתכוונים גם לארצות הברית שזהו הפשע האנטישמי הקשה בתולדותיה ואנחנו מתכוונים גם למערב אירופה, ששם יש מאבק קשה נגד גילויי אנטישמיות חדשה, וכמובן יש גם האנטישמיות הישנה המוכרת וכמובן זו שבאה מהאסלאם הרדיקלי.

“בכל החזיתות הללו אנחנו צריכים להתייצב ולהשיב מלחמה שערה נגד הקנאות הברוטלית הזאת. זה מתחיל עם היהודים אבל לעולם לא נגמר עם היהודים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות