‘שמעתי צעקות הצילו’: אסתר דינה קמינר ע”ה, בת 5, נהרגה בתאונה

הילדה אסתר דינה ע"ה, בתו של יוסי קמינר, נפגעה מרכב ברחוב רש"י בירושלים - ונפטרה • נטמנה לפני שבת בהר הזיתים • שוטרים עיכבו את נהג הרכב הפוגע לחקירה
חיים טוויל
י"ז חשון התשע"ט / 26.10.2018 13:29

תאונה קטלנית בירושלים: אסתר דינה קמינר ע”ה, בתו של ייבדל לחיים יוסף אברהם קמינר, מייסד ‘המכלול’ – הוויקיפדיה החרדית, ילדה בת 5, נפגעה בצהרים (שישי) מרכב ברחוב רש”י – ונפטרה מפצעיה זמן מה אחר כך בבית החולים.

היא נטמנה לפני שבת בהר הזיתים.

בבית החולים שערי צדק נמסר: “למרכז הטראומה פונתה נפגעת תאונת דרכים בת 4 עם פציעת ראש אנושה, תוך פעולות החייאה שנמשכו בבית החולים. הילדה לא שרדה את הפציעה האנושה ובבית החולים נקבע מותה , תנחומינו למשפחה”.

צוות אמבולנס של איחוד הצלה, בסיוע חובשים באיחוד הצלה סניף ירושלים, שהוזעק אל זירת התאונה, ביצע פעולות החייאה על הילדה שנפצעה באורח אנוש, ולאחר מכן היא פונתה לבית חולים.

נחום ברנשטיין, ראש סניף ציון של איחוד הצלה מחוז ירושלים, סיפר: “יחד עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה וחובשים נוספים ששהו בסמיכות למקום ביצענו החייאה בזירת התאונה על הילדה שסבלה מפגיעה רב מערכתית וללא דופק ונשימה, כתוצאה מפגיעת רכב. לאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבה מוגדר אנוש”.

משה הראל, חובש באיחוד הצלה, שהגיע ראשון לזירה, סיפר: “הייתי תוך כדי ההכנות לשבת במרחק של מספר מטרים מהמקום ושמעתי צעקות ‘הצילו’. תוך מספר שניות הגעתי לזירה ונתקלתי בילדה כבת שמונה, שסובלת מפגיעת ראש קשה וללא הכרה.

“ביקשתי ממוקד איחוד הצלה להזניק למקום ניידת טיפול נמרץ וחובשים נוספים והתחלתי בביצוע פעולות החייאה. לאחר מכן הילדה פונתה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבה מוגדר אנוש”.

הפראמדיקים של מד”א יניב יפה וליאור לוי סיפרו: “כשהגענו למקום ראינו את את הילדה מחוסרת הכרה עם חבלה קשה בראש. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים, שכלל תרופות והנשמה, והיא פונתה במצב קריטי ולא יציב לבית חולים, שם הרופאים ממשיכים להיאבק על חייה.”

מהמשטרה נמסר:  התקבל דיווח במוקד המשטרה על תאונת דרכים, ברחוב רש״י בירושלים, בין רכב להולכת רגל כבת 4 שנפצעה אנושות – על פי גורמי רפואה – ופונתה לבית החולים. שוטרים נמצאים במקום. נהג הרכב עוכב.

המשטרה פתחה בחקירה.

תאונה, רחוב רש"י, ירושלים

צילום: דוברות איחוד הצלה
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ברוך דיין האמת
    26/10/2018 16:34
    מאיר
  1. הלוויה עכשיו מתקיימת בירושלים. בשורות טובות