בג”ץ אלעד: תענו על העתירה של ‘דגל’ וש”ס – עד יום ראשון בבוקר

לא מתייאשים: 'דגל' וש"ס הגישו עתירה לבג"ץ, כדי שיתן 'צו על תנאי' שיוביל לדחיית הבחירות באלעד • המשיבים - השר הנגבי, ישראל פרוש, שי נתן, ברק צברי, אבי נתן ומנהל הבחירות באלעד - צריכים לענות עד ראשון בבוקר
אריה ריבקינד
י"ז חשון התשע"ט / 26.10.2018 12:20

הקרב על דחיית הבחירות באלעד: תנועות דגל התורה וש”ס הגישו  עתירה לבג”ץ למתן צו על תנאי נגד ההחלטה של השר צחי הנגבי, השר לשיתוף פעולה איזורי, שלא לדחות את הבחירות בעיר החרדית.

השופטת דפנה ברק-ארז הורתה לכל המשיבים – השר הנגבי, ישראל פרוש, שי נתן, ברק צברי, אבי נתן ומנהל הבחירות באלעד – להגיש את תגובתם עד ליום ראשון בבוקר, בשעה 9:00.

לאחר שכולם ישיבו, בג”ץ יחליט אם יקיים דיון בעתירה או ידחה אותה על הסף.

אתמול אמר פרופ׳ אביעד הכהן, נשיא המרכז האקדמי ‘שערי מדע ומשפט’, שייצג את שי נתן, חבר המועצה באלעד שהוביל לפסילת יצחק פינדרוס, על ההחלטה ל השר הנגבי: “אנו שמחים שהשר אימץ את עמדתנו המשפטית. זו התוצאה היחידה המתקבלת על הדעת במקרה דנן.

“אפילו אנשי דגל וש”ס יעתרו שוב כעת לבג”ץ, אין למהלך כזה סיכוי. גם קודם לכן, הסיכוי בבג”ץ היה קלוש, אך כעת הוא אפסי ממש. בג”ץ לא יתערב בשיקול דעתו של שר בנושא שגם כך מתחם ההתערבות בו צר מכל צר ומוגבל למקרים קיצוניים וחריגים ביותר שאינם מתקיימים ולו במקצת בענייננו”.

כפי שדווח בחרדים 10, מוקדם יותר אתמול דחו שופטי בית המשפט העליון – דפנה ברק-ארז, ג’ורג’ קרא ועופר גרוסקופף – את עתירת תנועות ש”ס ויהדות התורה שהוגשה יום קודם, בה דרשו לדחות את הבחירות לראשות העיר אלעד מיד.

אלעד, עתירה

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    האמת של פורוש
    28/10/2018 01:57
    איתמר
  1. פורוש בעצמו כתב וכנראה לא התכוון לזה….