דגל התורה וש”ס הגישו עתירה לבג”צ: לדחות את הבחירות באלעד

'דגל' וש"ס מבקשות מבג"ץ שיורה לשר צחי הנגבי לעשות שימוש בסמכות שהועברה אליו ולהכריע מיד - ולא יאוחר מהשעה 21:00, בבקשה לדחות לתקופת זמן קצובה את הבחירות לראשות עיריית אלעד • בית המשפט הורה להנגבי, פרוש, צברי, נתן ודיין, להגיש את תשובתם עד לשעה 17:00
אריה ריבקינד
ט"ו חשון התשע"ט / 24.10.2018 15:51

סיעות דגל התורה וש”ס הגישו בצהרים (רביעי) עתירה לבג”צ בבקשה לתת צו על תנאי לדחיית את הבחירות באלעד לזמן קצוב.

בית המשפט הורה למשיבים לעתירה, השר צחי הנגבי, ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, שי נתן, ברק צברי ואבי דיין, להגיש את תשובתם לעתירה עד לשעה חמש בערב.

בעתירה, שהוגשה על ידי עורכי הדין  צבי אגמן, עודד שילה ורוני מונק, הם מבקשים מבית המשפט שיורה לשר צחי הנגבי לעשות שימוש בסמכות שר הפנים שהועברה אליו ולהכריע מיד, עוד היום, ולא יאוחר מהשעה 21:00, בבקשת העותרות לדחות לתקופת זמן קצובה את הבחירות לראשות עיריית אלעד “בשל נסיבות מיוחדות”.

עורכי הדין כותבים בעתירה: “שמונה ימים בלבד טרם טרם מועד הבחירות, מצא עצמו ציבור עצום ורוב אובד עצות, וללא מועמד מתאים ומקובל שבו יוכל לבחור על מנת שינהיגו כדרכו במהלך חמש השנים הבאות”.

לדבריו, “עניינה של עתירה זו הינה הפגיעה האנושה בציבור הבוחרים בעיר אלעד, עת נמנע מהם לממש את זכותם הדמוקרטית ולהעמיד ולבחור מועמד מתאים מטעמם”.

הוא  הבהיר, כי במידה והבחירות יתקיימו במועדן, הרי שהבחירה לא תשקף את רצון רוב תושבי העיר.

אתמול העבירו הממשלה והכנסת את הסמכות של שר הפנים לדחות בחירות באלעד מהשר אריה דרעי לשר לשיתוף פעולה איזורי, צחי הנגבי. השר הנגבי אמר כי יקבל היום החלטה.

מוקדם יותר היום שיגר עו”ד פרופ’ אביעד הכהן,  פרקליטו של חבר מועצת עיריית אלעד שי נתן, מי שעתר לבית המשפט והוביל לפסילתו של יצחק פינדרוס, מועמד ‘דגל’ וש”ס לראשות העיר אלעד –  מכתב ליועמ”ש אביחי מנדלבליט והשר צחי הנגבי, בו הוא טוען כי בהחתמה על העצומה שארגנה ‘דגל התורה’ לדחיית הבחירות באלעד, יש חשש לרמייה וניסיון לקבל דבר במרמה ו”והיא אף עשויה לעלות כדי עבירה פלילית חמורה”.

עורך הדין מבקש לקבל העתק של העצומות והחתימות, מיד לאחר קבלתן על ידי השר, “זמן מספיק מראש בטרם קבלת החלטה כלשהי, על מנת שמרשי יוכל לבדוק את אמיתותן ולטעון את טענותיו לגביהן, בטרם יסתמך השר על תשתית עובדתית שגויה ויקבל על פיה את החלטתו”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    'הרע במיעוטו' בהוראת גדולי ישראל?
    24/10/2018 16:36
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ‘הרע במיעוטו’ בהוראת גדולי ישראל?

    שתי טענות מרכזיות במשנתה של ‘דגל התורה’ החדשה, החלו להישמע ע”י מפלגת ‘עץ’, כדי להכשיר ולטהר אֶת הַשֶּׁרֶץ בְּק”ן טְעָמִים, בתמיכתם בזאב אלקין לראשות עיריית ירושלים ר”ל.

    אין מילים ביקום לבטא גודל עוגמת הנפש, הטפשות והכסילות שלא לומדים לקח וחוזרים על כל הטעויות מחדש ומאבדים עצמם לדעת! (הרמב”ם פוסק שמי שהורג את עצמו היינו ש”מאבד עצמם לדעת” נחשב לשופך דמים)

    קליפת המפלגתיות וחוסר האמונה ב-הקב”ה חוזרת במלוא עוזה, במהלך של התסגלות. כל בן תורה, אפילו עם חלקיק גרם שכל וקורטוב של קצת יראת שמים עוצר את השואה החדשה בתחילת דרכה ולא מצביע כלום!!! וגם לא למפלגת ‘עץ’!

    כל קול לכל מפלגה וגם ל”עץ” מביא את השואה הבאה! והמצביע נחשב כטובל ושרץ בידו ממש, מפלגת “עץ” גם “לא לוחמים” נגד גיוס בנות ר”ל!!!!!!!!!! עד מתי אתם פוסעים על 2 הסעיפים?? עַד מָתַי אַתֶּם פֹּסְחִים עַל שְׁתֵּי הַסְּעִפִּים, אִם ד’ הָאֱלֹקים – לְכוּ אַחֲרָיו, וְאִם הַבַּעַל – לְכוּ אַחֲרָיו. אבל אסור להצביע לשום מפלגות, הם כולם שמד. תפסיקו לבלבל וטשטוש המוחות, הכל שחיתות, כי כל הבחירות בא”י נגד השם ית’ שמו, שפיחת דמים של ממש.

    נחתם: ע”י תלמידי חכמים – בני תורה האמיתיים.

  2. הגיע הזמן להציב אולטימטום שש"ס ו'דגל יפסיקו אם הרעש באלעד ויתמכו ביוסי דייטש בירושלים או שאגדת ישראל יתמוך בעליזה בלוך בבית שמש ואלקין בירשלים
    24/10/2018 18:47
    triboro
  3. הגיע הזמן להציב אולטימטום שש”ס ו’דגל יפסיקו אם הרעש באלעד ויתמכו ביוסי דייטש בירושלים או שאגדת ישראל יתמוך בעליזה בלוך בבית שמש ואלקין בירשלים