חקירות נתניהו הסתיימו: במשטרה מתחילים כעת לכתוב את המסקנות

לדברי גורם אכיפה בכיר, החקירות נגד ראש הממשלה הגיעו לסיומן - לרבות השלמות החקירה • חוקרי המשטרה יתחילו לכתוב כבר בימים הקרובים סיכומים, אשר יועברו לידי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט • גורם בפרקליטות: "לוחות הזמנים הפעם יפתיעו את כולם, את כל הפרשנים"‎
חיים טוויל
ט"ו חשון התשע"ט / 23.10.2018 21:38

שנתיים וחצי של חקירות, 12 פגישות עם החוקרים, שלושה תיקים שונים: גורם אכיפה בכיר טוען כי כל חקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו הסתיימו, כולל חקירותיו באזהרה של ראש הממשלה והשלמות החקירה. כך דווח הערב (שלישי) בחדשות 2.

על פי הדיווח, בימים האחרונים בוצעה עוד פעולת חקירה משמעותית בארה”בבתיק 4,000 שחוקרי המשטרה העריכו כי ייתכן והיא תוביל לנתיב חדש שיעסקו בו, אך פעולה זו לא הניבה מידע משמעותי.

חוקרי המשטרה יישבו בימים הקרובים ויתחילו לכתוב את מסקנותיהם, אשר יועברו ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

בתיקי 1,000 (פרשת המתנות) ו-2,000  (השיחות עם נוני מוזס, מו”ל ידיעות אחרונות) המשטרה כבר פרסמה את המלצותיה, ולכן לא צפוי שינוי משמעותי בפרשיות אלה, מלבד אולי תוספת קטנה.

עיקר המסקנות החדשות יהיו בתיק 4,000  (פרשת וואלה-בזק).

לצד זאת, גורם בפרקליטות אמר לחדשות 2 כי לוח הזמנים הפעם יהיה שונה: “הפעם אנחנו נפתיע את כולם, את כל הפרשנים בעניין לוחות הזמנים”.

ככל הנראה מתכוון אותו גורם לרמוז כי ההחלטה בתיקי נתניהו תתקבל על ידי היועמ”ש מנדלבליט כבר בשליש הראשון של 2019.

בתגובה לחקירתו ה-12 שהתקיימה בתחילת החודש, אמר נתניהו: “עכשיו, אחרי החקירה ה-12 כבר ברור סופית שבחקירות ראש הממשלה לא רק שאין בשר, אין אפילו עצם”.

בשבוע שעבר אמר היועץ המשפטי לממשלה כי ההכרעה בתיקי ראש הממשלה בנימין נתניהו מתקרבת, אך אינו יודע מתי בדיוק תתקבל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות