פינדרוס לפרוש: זה באמת כואב לך? הצטרף לקריאה לדחיית הבחירות

יצחק פינדרוס, מועמד 'דגל' וש"ס לראשות העיר אלעד, פונה במכתב לראש העיר שרוליק פרוש: "שמעתי את דבריך ודברי אביך על התנגדותכם הנחרצת לעתירה המשפטית וצער רב על פסילת מועמדותי - ולכן קורא לך הצטרף אלי לקריאה לדחיית הבחירות" • המכתב המלא בפנים
אריה ריבקינד
י"ד חשון התשע"ט / 23.10.2018 14:45

יצחק פינדרוס, מועמד ‘דגל’ וש”ס לראשות העיר אלעד, שנפסל על ידי בית המשפט המחוזי ובג”ץ – פונה היום (שלישי) במכתב לראש העיר שרוליק פרוש, וקורא לו להצטרף אליו “לקריאה לדחיית הבחירות כדי לאפשר הליך בחירות הגון וצודק”.

וכך הוא כותב:

“שמעתי אתמול את דבריך ודברי אביך סגן השר הרב מאיר פרוש, בהם הבעתם את התנגדותכם הנחרצת לעתירה המשפטית וצער רב על פסילת מועמדותי, בגינה נשללה ממני האפשרות להתמודד על ראשות עיריית אלעד, בהוראת ושליחות רבותי גדולי הדור שליט”א.

הדברים במלואם אף פורסמו היום בעיתונים “המבשר” ו”המודיע” ובשאר כלי תקשורת, וגם בהם הובע כאב רב על פסילת מועמדותי ע״י בית המשפט.

כידוע לך, דבר פסילתי בהליך המשפטי התקבל בתרעומת רבה ע״י אלפים רבים מתושבי העיר שראו בכך פגיעה קשה בזכות הבחירה ובכבודם של גדולי הדור, ואף החלו לחתום על עצומה המופנית לשר הפנים בדרישה לדחות את מועד הבחירות, כדי שיתאפשר להם להעמיד מועמד ראוי כדרישת גדולי הדור.

באשר על כן, ולאור צערך הכנה מהתערבות בית המשפט אני פונה אליך כמי שנותר המועמד היחידי המוביל, להצטרף אלי לקריאה לדחיית הבחירות כדי לאפשר הליך בחירות הגון וצודק.

להצטרפותך לקריאה של אלפים רבים מתושבי עירך תהיה משקל רב אצל השר שיקבל את עצומת התושבים, וסביר מאד שהצטרפותך יש בה כדי להטות את הכף לטובת קבלת הבקשה ודחיית הבחירות.

על כן, אני קורא לך להצטרף לבקשה ובכך יתאפשר לתושבים הרבים המעוניינים בכך להצביע עבור מועמדם של מרנן ורבנן גדולי הדור שליט”א ולי אישית לקיים את בקשתם ושליחותם.

רצונם ובקשתם של מרנן ורבנן גדולי הדור שליט”א – בידך! בזאת ייבחנו דבריך!”

 

נציין, כי כבר אמש פנה חרדים 10 אל דוברו של ראש העיר אלעד בשאלה: אם שרוליק סבור “לכל אורך הדרך כי הליכה לערכאות אינה הדרך לפעול” – מדוע לא יצטרף לעצומה לדחות הבחירות, ואז תהיה התמודדות?

הדובר לא השיב.

מכתב פינדרוס לפרוש

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות