נכדתו של רבין: דוברת במשרד רה”מ הסיתה נגד סבי • הלשכה: השמצה

נועה רוטמן האשימה בטקס הממלכתי לזכר יצחק רבין ז"ל דוברת בלשכת נתניהו כי פרסמה פוסט נגד סבה המנוח • לשכת נתניהו: "מי שמדבר על הסתה שלא יסית וישקר"‎
אריה ריבקינד
י"ב חשון התשע"ט / 21.10.2018 17:19

טקס האזכרה הממלכתי לציון 23 שנים לרצח יצחק רבין ז”ל נערך היום (ראשון) בהר הרצל בירושלים, בהשתתפות נשיא המדינה, ראש הממשלה, יו”ר הכנסת ונשיאת בית המשפט העליון.

נכדתו של רבין, נעה רוטמן, יצאה במתקפה חריפה נגד הממשלה ונגד בנימין נתניהו.

רוטמן אמרה: “אחר צהריים מעיקים לכולם. אני רוצה להאמין שכל הישראלים חוו את הרצח כאירוע טראומתי אישי, אבל זה לא נכון. לרוב העם מדובר בפשע חמור, אבל יש גם קולות אחרים. הנושא כולו בשיח הציבורי מוצג כמניירה ואף קיבל כינוי לעג – פסטירבין”.

היא הוסיפה: “אל תדקלמו כאן שרבין לא היה בוגד. ביקורת בישראל נחשבת לבגידה. אם לא תחדלו ממסע השיסוי והעמקת המחנאות בינינו וההשתלחות, ישוב פה להישפך כאן דם. לסבא שלי זה כבר מאוחר”. ‏

היא האשימה: “רק לאחרונה פורסם ציוץ בטוויטר מטעם דוברת במשרד ראש הממשלה, שבו נכללה תמונת לחיצת היד בבית הלבן. כן, זו עם ערפאת, תחת הטיית הפועל ‘בגד’. הוא לא נמנה שם לבד. היום ברשימה הזו עוד אנשי וגופי שמאל, השם ירחם. לא, לא – לא יושבי השורות כאן ניסחו את הציוץ, אבל אף אחד לא התנער ממנו. מיותר לציין שהאישה הזאת ממשיכה לקבל משכורת גם מתוך המיסים שבוגדים לכאורה, כמוני, משלמים”.

בלשכת ראש הממשלה הדפו את האשמות של רוטמן, ופרסמו בתגובה הודעה לתקשורת:

“נדהמנו לשמוע את ההאשמה החמורה של נעה רוטמן באזכרה הממלכתית לזכרו של יצחק רבין ז”ל נגד דוברת במשרד ראש הממשלה. לאחר בדיקה התברר כי מדובר בכלל בציוץ של עיתונאית שאיננה קשורה למשרד.

“מדובר בהשמצה חסרת בסיס שמביישת את המעמד”.

דוברת ראש הממשלה שיר כהן הוסיפה: “הדבר לא היה ולא נברא”.

גורם בכיר בלשכת ראש הממשלה אמר לפני התגובה הרשמית: “קרוליין גליק לא עובדת במשרד ראש הממשלה. זו בושה וחרפה שמייחסים שקרים שכאלה ללשכה. מי שמדבר על הסתה שלא יסית וישקר”.

נתניהו עצמו הגיב לדבריה של נועה רוטמן, בישיבת המליאה המיוחדת לזכרו של רבין ז”ל:  “לתדהמתי, שמעתי שם היום טענה כי דוברת בלשכת ראש הממשלה פרסמה פוסט שבו הופיעה תמונת לחיצת היד של רבין עם ערפאת עם הטיית הפועל ב.ג.ד. מיותר לציין כי נאמר גם שהאישה ממשיכה לקבל משכורת ממשלמי המסים”.

נתניהו המשיך: “אני נדהמתי כי לא האמנתי שיש דבר כזה, וביקשתי לבדוק והתברר שלא היה ולא נברא, זה ציוץ של עיתונאית שלא מקבלת שכר מאיתנו. אני מתנער מהציוץ הזה. זוהי דוגמה איך לפעמים מתוך המאבק בהסתה, אומרים דברים פוגעניים וחסרי שחר לא רק עליי, אלא על ציבור שלם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות