“בהמה”: יאיר התגושש עם אופירה אסייג אחרי ראיון עם ‘המשעממת’

בנו של ראש הממשלה ומגישת 'אופירה וברקו' התעמתו לאחר שאסייג אירחה בתוכניתה את אורנה פרץ מקריית שמונה • על המתקפה של נתניהו השיבה: "משועמם, חי על חשבון הציבור" ויאיר החזיר: "את מסתכנת בתביעת דיבה"
אבי כץ
י"ב חשון התשע"ט / 20.10.2018 22:43

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, התגושש ברשתות החברתיות עם המגישה אופירה אסייג לאחר שזו אירחה בתוכניתה ‘אופירה וברקו’ את אורנה פרץ מקריית שמונה, הפעילה שהתפרצה השבוע אל תוך דברי ראש הממשלה – ונענתה בתגובה: “את משעממת אותנו”.

“אופירה אסייג היא בהמה גסה”, כתב יאיר נתניהו. “הסיבה היחידה ש’קשת’ משדרים את התת רמה הזאת היא בגלל ההסתה שלה נגד אבא שלי ומשפחתנו ונגד ציבור הימין. ההתחנפות שלה לשמאל בשביל להיות מקובלת בברנז’ה מבחילה”.

אופירה אסייג הגיבה לדבריו בעמוד האינסטגרם שלה – תוך שהיא עורכת השוואה בין ראש הממשלה לבנו: “מדהים אותי הפער הגדול בין האינטליגנציה הגבוהה, החדות, הרהיטות והקריירה המוקדמת של בנימין נתניהו לבין הבטלה והשעמום של יאיר נתניהו: כשבגיל 27 אבא שלו כבר היה אחרי פיקוד על צוות בסיירת מטכ”ל במבצעים נועזים, יאיר נתניהו חי על חשבון הציבור, משועמם, נמצא בבטלה ומתבטא בסוג של טירוף”.

בתגובה כתב יאיר: “לאופירע לא מספיק זמן מסך שהיא מקבלת כל יום שישי כדי להסית ולהפיץ רעל נגדי, נגד משפחתי ונגד כל ציבור הימין בישראל. היא חייבת גם באינסטגרם. אז החלטתי לענות לה תגובה: את מסתכנת בתביעת דיבה וחבל.

“את יודעת שאני עובד ב’שורת הדין’. כנראה הייתי צריך להעביר את ההודעה דרך עורך דין. דרך אגב אמא שלי היא אשת ראש הממשלה הראשונה שעובדת תוך כדי, אין שבוע שהיא לא מלווה ילדים חולי סרטן, ניצולי שואה וחיילים בודדים. יש לה תואר שני בפסיכולוגיה (כן מכיר את הבדיחה, אני בטוח שאת בחיים לא התעצבנת בשיחת טלפון). אולי הפוסט שלי גרם לך טיפה לחשוב איך אני מרגיש שאני רואה את ההסתה והרעל שלך כלפי ההורים שלי וכלפי בכל תוכנית שלך!”

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יאיר נתניהו מקסים! אוהבים את משפחת נתניהו
    20/10/2018 23:03
    מוטי
  1. תניחי לו אופירה ימעצבנת. יאיר נתניהו מקסים

  2. אחת האמהות
    30/11/2018 18:47
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. באמת אופירה.
    הגיע הזמן שתרדי ממנו.
    את לא מייצגת את המיבור. וגם עלייך קראנו לא מעט. אז להאמין ולקבל את כל מה שקראנו?