פינדרוס: “הם מפיצים שקרים כאילו הגשתי עתירה נגד רשימה חרדית”

אריה ריבקינד
|
י' חשון התשע"ט / 19.10.2018 14:55
גורמים ב’שלומי אמונים’ טענו כי יצחק פינדרוס עתר לפני 11 שנים נגד רשימת אגו”י וש”ס בביתר עלית • פינדרוס: “אני זה שהורתי להסיר את העתירה ואמרתי שאסור לנו ללכת לבית משפט!”

בעקבות המתקפה של ‘דגל’ וש”ס נגד העתירה שהוגשה השבוע לבית המשפט המחוזי, והובילה לפסילתו של המועמד יצחק פינדרוס, טענו אתמול גורמים ב’שלומי אמונים’ – המתנערים, כמובן, מהגשת העתירה – כי פינדרוס עצמו עתר בעבר נגד רשימה חרדית.

מדובר בעתירה שהוגשה לפני 11 שנה, נגד רשימת ‘אגודת ישראל’ וש”ס בביתר עלית. “הוא עתר אז לוועדת הבחירות וגם לבית המשפט לעניינים מנהליים, נגד רשימה חרדית מאוחדת של אגודת ישראל וש”ס”, טוענים הגורמים ב’שלומי אמונים’.

אולם, מקורבי פינדרוס דוחים את הטענות – ואומרים לחרדים 10: “פינדרוס הוא זה שפעל למשוך את העתירה ההיא, כדי שבית המשפט לא ידון בה”.

פינדרוס עצמו אמר אמש (ליל שישי) בכנס המחאה שהתקיים באלעד: “בניגוד לשקרים שהם מפיצים בשעות האחרונות כאילו אני הגשתי עתירה נגד רשימה חרדית, האמת היא שאני זה שהורתי להסיר את העתירה הזו, ואמרתי אסור לנו ללכת לבית משפט כנגד רשימה חרדית. למרות שיכולתי לנצח – החלטנו לא להגיש עתירה!”

העתירה – והבקשה למחוק אותה:

עתירה בביתר

 

עתירה בביתר