דן מרגלית התפטר מ’הארץ’ בעקבות הטענות כי תקף שמונה עיתונאיות

העיתונאי כתב בעמוד הטוויטר שלו: "לאור הסערה שקמה החלטתי להשעות עצמי מפעילותי העיתונאית. כבר ביום שלישי בבוקר הודעתי לעורך 'הארץ' אלוף בן על התפטרותי מהעיתון"
אבי כץ
ט' חשון התשע"ט / 18.10.2018 19:58

העיתונאי הבכיר דן מרגלית הודיע היום (חמישי) כי התפטר מ’הארץ’ והשעה את עצמו מכל פעילות עיתונאית. זאת, בעקבות העדויות שנחשפו השבוע כי תקף  והטריד, לכאורה, 8 עיתונאיות.

מרגלית כתב הערב בעמוד הטוויטר שלו: “לאור הסערה שקמה החלטתי להשעות עצמי מפעילותי העיתונאית. כבר ביום שלישי בבוקר הודעתי לעורך ‘הארץ’ אלוף בן על התפטרותי מהעיתון”.

הבוקר חשפה גם העיתונאית אורלי אזולאי מ’ידיעות אחרונות’, כי הותקפה והושפלה לכאורה על ידי מרגלית בתוכנית ‘פופוליטיקה’, לפני 26 שנים.

עדותה של  אזולאי פורסמה הבוקר בעמודו הראשון של העיתון, ותיאורה על התקיפה שעברה, לכאורה, היה דומה לתיאוריהן של עיתונאיות אחרות שהותקפו.

חברת הכנסת שלי יחימוביץ’ התייחסה לטענות בכאן רשת ב’: “אני מאמינה לחלוטין לטענות וכואבת את הכאב שהן גררו כל השנים. אני מכירה אותו היטב כל השנים ואפילו עד לפני יומיים הוא היה ידיד שלי. ההתנהלות הכללית שלו הייתה שוביניסטית, של ז’אנר של גברים שחושבים שהעולם שייך להם”.

יחימוביץ’ הוסיפה כי הבקשה להשעות את מרגלית מכתיבה בעיתון ‘הארץ’ היא מוצדקת –  והוסיפה כי עצם העובדה שהתחקיר הראשוני אודות מרגלית התפרסם בעיתון בו הוא עובד ראויה לציון.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דן מרגלית
    18/10/2018 20:23
    נילי
  1. נכון או לא נכון, יתברר במשטרה וסביר שיקבע בית המשפט. אבל לשם מה להרוס חייו של עיתונאי בכיר ומוערך בשל מעשים שאולי נעשו לפני שנים רבות?