אטימות? מד”א דרשו מאלמנתו של הנרצח בפיגוע: שלמו על האמבולנס

מרים בן גל, אלמנתו של הרב איתמר בן גל הי"ד, קיבלה לביתה חיוב ממד"א על סך 613 שקלים מכיוון שבעלה, שנרצח לפני תשעה חודשים בפיגוע פונה לבית החולים באמבולנס • מד"א: "טעות אנוש"
יוני גרין
ח' חשון התשע"ט / 17.10.2018 13:44

 אטימות? מרים בן גל, אלמנתו של הרב איתמר בן גל הי”ד, שנרצח לפני כתשעה חודשים בפיגוע בצומת הכניסה לעיר אריאל, קיבלה מארגון מד”א דרישה לתשלום על סך 613 שקלים עבור האמבולנס שהוזעק לזירה ופינה אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

במד”א לא מבקשים תשלום אם המטופל מתאשפז בבית החולים, אולם במקרה של הרב בן גל הי”ד מותו נקבע ולכן נשלחה בדואר את הדרישה לתשלום החוב.

לאחר פניית ערוץ 7 הבהירו במד”א בתגובה: “מדובר בטעות אנוש שארעה בתום לב, מאחר ובמקרים מהסוג הזה לא חל חיוב כמובן. אנו מתנצלים בפני המשפחה על עוגמת הנפש”.

אמונה כי טוב, אחותה של מרים האלמנה, סיפרה בפוסט בפייסבוק: ”אחותי קיבלה מכתב ממד”א שדורש תשלום על הפינוי שלו לבילינסון. אישה שכולה, לבד בבית, בערב, פותחת מכתב, דרישת תשלום ממד”א כי הם בדקו והקופה לא מכסה פינוי שלא הסתיים באישפוז.

”איתמר לא התאשפז, כנראה שזה לא היה מספיק חמור בשביל להצדיק אמבולנס אבל מספיק חמור בשביל להפוך את אשתו לאלמנה ואת משפחתו לשכולה, כפיים על הרגישות מד”א!

”טוב שהוספתם ז”ל לשם של איתמר ככה נדע שאתם רגישים אחרי מה שגרמתם לאחותי להרגיש, האירוניה נדקרה בחזה ומתה, החיוב על פינויה יגיע בדואר”, כתבה כי טוב בפוסט בפייסבוק.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מאת השם, באו לאשר שהרב שמר 613 מצוות
    17/10/2018 17:50
    יחי
  1. מאת השם, באו לאשר שהרב שמר 613 מצוות