פרסום ראשון: המשרד לשירותי דת יצא במכרז פנימי לתפקיד סמנכ”ל

המכרז, בינתיים בינמשרדי, מאפשר רק לעובדי המשרד להתמודד לתפקיד היוקרתי • מה דרישות התפקיד ואיזה ניסיון צריך? • הגשת הבקשות למכרז - כשבוע ימים בלבד
ח' חשון התשע"ט / 17.10.2018 12:49

לאחר תקופה בה תפקיד סמנכ”ל המשרד לשירותי דת היה פנוי, יצאה השבוע נציבות המדינה במכרז, בינתיים בינמשרדי – באם לא יימצא מתאים לתפקיד ייצא מכרז פומבי – המאפשר רק לעובדי המשרד להתמודד לתפקיד.

תיאור התפקיד: ניהול, גיבוש וביצוע מדיניות המשרד לשירותי דת על היחידות המקצועיות: מבני דת, אורח חיים, נישואין, רבנים וכשרות, ושירותי דת לעדה האתיופית.

בנוסף כולל התפקיד התוויית עקרונות לשיפור מתן השירות בתחום שירותי הדת לעובדים במועצות הדתיות, ובכלל זה עקרונות מתן השירות בתחומי התקינה ותנאי השירות, בשיתוף עם סמנכ”ל בכיר למינהל ומשאבי אנוש וכן תמיכה וייעוץ מקצועי למועצות הדתיות ולרשויות המקומיות בתחומי הליבה שבאחריות האגף.

כן כולל התפקיד השתתפות בוועדות משרדיות ובינמשרדיות לפי מינוי של המנהל הכללי, חברות או ריכוז ועדה לענייני מועצות דתיות. וכן, ביצוע תפקידים ומטלות נוספות בהתאם לצורך ולדרישת הממונים.

דרישות הסף של התפקיד הן השכלה אקדמאית של תואר ראשון, רצויה השכלה בתחומים: מדעי המדינה או מנהל ציבורי או כלכלה או משפטים או מנהל עסקים או הנדסת תעשייה וניהול.

כמו כן ניסיון: לבעלי תואר ראשון – 6 שנות ניסיון, לבעלי תואר שני – 5 שנות ניסיון.

הניסיון חייב לכלול הובלה וניהול של תהליכים רוחביים חוצי ארגון ותהליכי עבודה, ניסיון בממשקי עבודה מול גורמים/בעלי עניין/גופים ממשלתיים/חוץ ממשלתיים כמו רשויות מקומיות או מועצות דתיות (בין 2 ל-7 גורמים), ניהול תקציב בהיקף רחב (לפחות 150 מליון ש”ח), כאשר מתוך כלל שנות הניסיון לפחות 3 מתוכן בניהול צוות עובדים (2-7 עובדים).

נדרשת יכולת הנעה, הובלה וקידום פרויקטים מורכבים, הכרה והבנה של מערכות בתחום שירותי הדת, ניסיון בתחומי רגולציה בשירות הציבורי, ניסיון בגיבוש תוכניות עבודה שנתיות ורב שנתיות ובקרה על יישומן, היכרות של מערכות כלכליות עסקיות פרטיות וציבוריות, כושר הבעה בכתב ובעל פה בשפה העברית ברמה גבוהה.

המינוי למשרה הוא לתקופת כהונה של שש שנים שניתן יהיה להאריכה לתקופה של שנתיים נוספות.

מי שהשלים שמונה שנות כהונה במשרה ולא התמנה לתפקיד אחר, יחולו עליו מנגנוני הטיפול בחריגים וסיום העסקה בתום כהונה.

ברור שהמשרה מיועדת לגברים ולנשים.

המכרז פורסם היום – ח’ בחשון – כאשר היום האחרון להגשת בקשות למכרז הוא ט”ו בחשון (ה-24/10), כשבוע ימים בלבד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות