“הווילה מולי נעלמה. פיצוץ מושלם”: כך השכנים בבאר שבע משחזרים

תושב השכונה בבאר שבע בה פגעה רקטה פגיעה ישירה בבית - תיאר ברשת ב' את רגעי הפיצוץ: "הכול הרוס, הרס רציני. הפיצוץ היה חזק מאוד, כולנו רעדנו" • "קמנו בשלוש וחצי מפיצוץ מאוד גדול, ראינו את כל החצר מלאה ברסיסים"
חיים טוויל
ח' חשון התשע"ט / 17.10.2018 10:53

בשכונה בבאר שבע שבה פגעה לפנות בוקר (רביעי) רקטה מרצועת עזה פגיעה ישירה בבית, מנסים לאמוד את מימדי ההרס, ולחזור לשגרה – עד כמה שניתן.

אחד משכניה של האישה שביתה נפגע, שגב נווה, סיפר בריאיון לתכנית ‘קלמן-ליברמן’ בכאן רשת ב’: “קמנו בשלוש וחצי מפיצוץ מאוד גדול, לא שמענו את האזעקה, קמנו מהפיצוץ וראינו את כל הבלאגן.

“חלק מהדיירים כבר היו בממ”ד, קמנו ויצאנו מהבית, ראינו את כל החצר מלאה ברסיסים וחפצים שהגיעו מהבית. אפשר לראות בתמונות שהטיל נכנס מהגג והתפוצץ לתוך הבית, ומהבית זה הגיע גם אלינו ולשכנים ממול, פיצוץ מושלם”.

שכן נוסף בשכונה, אילן אוזן, סיפר בריאיון להבוקר הזה בכאן רשת ב’: “הגעתי ראשון, קפצתי מהגדר ונכנסתי לחצר. ראיתי את כל האבנים, הכול הרוס, הרס רציני. הפיצוץ היה חזק מאוד, כולנו רעדנו. תודה לאל שכולם בסדר”.

הבית שנפגע באופן ישיר לא היה היחיד שספג נזקים.

איילה שמעוני סיפרה כי בתים סמוכים נפגעו מההדף ומרסיסי הזכוכיות והמתכת.

“שמעתי את זה קרוב לבית שלי”, תיארה. “ראיתי את הגדר החשמלית עפה, את הגינה מפורקת, את הזכוכיות מנופצות. ראיתי את כל הווילה מולי שנעלמה, נשאר רק הממ”ד. כל כך דאגתי שלא קרה כלום לילדים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות