ביבי על התפרצות הפעילה לדבריו: “בעומק הכאב זה לא היה מתאים”

ראש הממשלה הגיב לביקורת על תגובתו לאישה שהתפרצה לדבריו בנאומו בקריית שמונה: "זה היה שעות ספורות אחרי שהתבשרתי על פטירתו של ידיד נפשי, עו"ד יעקב וינרוט"
אריה ריבקינד
ז' חשון התשע"ט / 16.10.2018 20:03

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב אחר הצהרים (שלישי)  לתקרית במהלכה אמר לאורנה פרץ, תושבת קרית שמונה, שהתפרצה לדבריו באירוע בעיר קרית שמונה: “את משעממת אותנו”.

נתניהו הסביר את תגובתו החריגה וקישר אותה למותו של חברו עו”ד יעקב וינרוט: “הבוקר התפרצה פעילה פוליטית לדבריי בטקס חנוכת המרכז הרפואי בקרית שמונה”, כתב ראש הממשלה. “זה היה שעות ספורות אחרי שהתבשרתי על פטירתו של ידיד נפשי, עו”ד יעקב וינרוט.

“אני רגיל לביקורת ואין לי שום בעיה עם קריאות ביניים. קיבלתי אלפי קריאות כאלה בחיי. אבל היום, בעומק הכאב והצער, הרגשתי שזה פשוט לא היה מתאים”.

אורנה פרץ אמרה היום בריאיון לרן בנימיני ויגאל גואטה בתכנית ‘כאן הערב’ בכאן רשת ב’, כי היא נעלבה מראש הממשלה, וכי אחרי שהצביעה לליכוד במשך כל חייה, היא לא בטוחה שתצביע שוב לנתניהו. “נפגעתי. כשכולם מוחאים לו כפיים עמדתי בודדה, כולם ניסו לקלל אותי ולתקוף אותי, קראו לי חצופה, וכולם מוחאים לו כפיים”.

פרץ סיפרה כי היא “מעריצה נלהבת של מר בנימין נתניהו, מצביעה לו מגיל 18 וימנית מאוד”.

התקרית התרחשה במהלך נאומו של נתניהו בחנוכת  מרכז רפואי בקרית שמונה.  פרת הפריעה שוב ושוב, וראש הממשלה אמר לה: “את פשוט לא מעניינת. את משעממת אותנו”.

בתגובה אמרה פרץ לנתניהו: “אתה מזלזל בי, אני בוחרת בך”.

שוטרים הוציאו את פרץ מהאולם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הנה בוחרי ביבי: אם מישהו רק מעז לרגע לשאול בעניין (חדר מיון - דיני נפשות), מיד הוא הופך ל"שמאלני בוגד", גם אם מסר את נפשו וילדיו לארץ הזו. דין פרץ כדין אברמוביץ, ככה עיוורים ושונאים אתם.
    19/10/2018 00:12
    שוש
  1. הנה בוחרי ביבי: אם מישהו רק מעז לרגע לשאול בעניין (חדר מיון – דיני נפשות), מיד הוא הופך ל”שמאלני בוגד”, גם אם מסר את נפשו וילדיו לארץ הזו. דין פרץ כדין אברמוביץ, ככה עיוורים ושונאים אתם.