מתוך מאות ספקים: ‘הבונים’ נבחרה על ידי נובל אנרג’י כ”ספק מצטיין”

ביני זומר, סגן נשיא לעניינים אזוריים של נובל אנרג׳י, אמר בטקס: "הבחירה בחברת 'הבונים' כספק מצטיין, מסמנת פריצת דרך ממשית של תעשיות ישראליות, לשוק הגז והנפט העולמי"
שייע קליין
ז' חשון התשע"ט / 16.10.2018 18:38

 גאווה ישראלית: חברת ‘הבונים’ מקיבוץ כפר הנשיא, המספקת אלפי מגופים לאסדת לווייתן, נבחרה על ידי נובל אנרג’י כ”ספק מצטיין” מתוך מאות ספקי הפרויקט.

בטקס שהתקיים במשרדי החברה בכפר הנשיא, קיבל אליעד כץ, מנכ”ל ‘הבונים’, את האות מידי בריאן הוגאן, מנהל פרויקט לוויתן-נובל אנרג׳י, וביני זומר סגן נשיא לעניינים אזוריים, נובל אנרג׳י.

במהלך הטקס אמר ביני זומר, כי הבחירה בחברת ‘הבונים’ כספק מצטיין, מסמנת פריצת דרך ממשית של תעשיות ישראליות, לשוק הגז והנפט העולמי.

“הבונים הוכיחה לנו כי היא אינה נופלת מספקים אחרים ברמה ובסטנדרטים הגבוהים ביותר הנדרשים לפרויקטים של גז הטבעי כמו אסדת ההפקה של לוויתן. היא הפגינה עמידה בלוח זמנים מאתגר, איכות בלתי מתפשרת ומילוי קפדני של כל הדרישות, ואין ספק שמדובר בגאווה ישראלית כחול לבן.

“הבונים וחברות ישראליות נוספות מהוות חלק בלתי נפרד מהצלחת פרויקט לווייתן, ואנו גאים בהצטרפותן לצוות שלנו”.

 בתמונה: {מימין לשמאל}: אליעד כץ – מנכ״ל הבונים, בריאן הוגאן, מנהל פרויקט לוויתן-נובל אנרג׳י, אורי אדלשטיין – מנהל פרויקט לוויתן-הבונים, ביני זומר סגן נשיא לעניינים אזוריים-נובל אנרג׳י.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות