“את משעממת”: כך הגיב נתניהו לאישה שהתפרצה והפריעה לנאומו

ראש הממשלה הגיע לחנוכת מוקד "ביקור רופא" ובמהלך נאומו התפרצה אחת הנוכחות והתעמתה איתו עד שהוצאה מהאולם על ידי שוטרים • לשכת ראש הממשלה: "האישה הפריעה גם כשביקש לדבר על וינרוט"
אריה ריבקינד
ז' חשון התשע"ט / 16.10.2018 16:41

ראש הממשלה בנימין נתניהו חנך היום (שלישי) מרכז רפואי – ‘ביקורופא’ בקריית שמונה, שייתן מענה לכל תושבי העיר ויישובי האזור, כמו גם לחיילי צה”ל המשרתים בצפון.

אחת הנשים שנכחה באולם התפרצה שוב ושוב לנאום ראש הממשלה.

לאחר שנתניהו אמר כי מדובר ב”יום שמח” לקריית שמונה, האישה צעקה לו בתגובה שמדובר ב”יום עצוב”.

בהמשך אמר נתניהו כי המרכז ינוהל על-ידי החברה הפרטית ואותה אישה שאלה: “אם זה כל כך חשוב, מדוע סגרת לנו את חדר המיון?”

נתניהו ענה לה בתגובה: “את פשוט לא מעניינת, את משעממת אותנו. אנחנו רוצים לדון בדברים שמעניינים אותנו. תביאי דברים מעניינים”.

בתגובה אמרה האישה לנתניהו: “אתה מזלזל בי, אני בוחרת בך”.

שוטרים הוציאו אותה מהאולם, ובחוץ היא צעקה: “אני מצביעה לראש הממשלה כל ארבע שנים. זה לא אומר שאפשר לדרוך עלינו”.

מלשכת ראש הממשלה נמסר: “צר לנו שלא מציגים את התמונה המלאה. מדובר באישה שהפריעה לראש הממשלה, כולל כשביקש לדבר על יעקב וינרוט. האישה צעקה ‘יום עצוב’, ראש הממשלה ענה שנכון, זהו יום עצוב עקב פטירתו של וינרוט אך לצערנו היא בחרה בכל זאת להפריע”.

גורמים בסביבתו של נתניהו הוסיפו: “ראש הממשלה לא נוטה להשיב כך לאלה המפריעים בזמן נאומו אך זו חצתה כל נורמה מוסרית ואנושית כשבחרה להפריע כשדיבר על לכתו של וינרוט. הפרעה זו בזמן שביקש לדבר על ידידו הכאיבה מאוד לראש הממשלה”.

נתניהו הגיב מאוחר יותר בחשבון הטוויטר שלו:

“הבוקר התפרצה פעילה פוליטית לדבריי בטקס חנוכת המרכז הרפואי בקריית שמונה. זה היה שעות ספורות אחרי שהתבשרתי על פטירתו של ידיד נפשי, עו״ד יעקב וינרוט.

“אני רגיל לביקורת ואין לי שום בעיה עם קריאות ביניים. קיבלתי אלפי קריאות כאלה בחיי. אבל היום, בעומק הכאב והצער, הרגשתי שזה פשוט לא היה מתאים”. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות