טוען רבני חשוד בהונאת מיליונים: הוציא דירות וכסף מלוקים בנפשם

על פי החשד של המטרה, הטוען הרבני עשק כספים מקורבנות בעלי לקויות נפישויות והוציא שתי דירות בשווי מליוני שקלים, "לאחר שהתקרב אליהם בעורמה, מתוך כוונה לעשוק את כספם ורכושם" • מעצרו הוארך עד יום חמישי
חיים טוויל
ז' חשון התשע"ט / 16.10.2018 15:24

טוען רבני, תושב שכונה חרדית בירושלים, חשוד הונה והוציא שתי דירות בשווי מיליוני שקלים ומעל ל-600,000 שקלים במזומן מידיהם של שני מתלוננים, בעלי לקויות, לאחר שהתקרב אליהם בעורמה, מתוך כוונה לעשוק את כספם ורכושם.

“לא יעלה על הדעת שאדם יבחר לעצמו קורבנות ובייחוד אלו בעלי לקויות שונות וחסרי ישע על מנת להתקרב אליהם במטרה לנצלם ולעשוק את רכושם וכספם היחיד ממנו מתקיימים, נגד אלו אנחנו נפעל בכל הכלים וללא פשרות עד מיצוי מלוא הדין עמם”, אמר הקצין הממונה על החקירה.

חקירת המשטרה בפרשה החלה לפני כשנה, בגין חשד לעבירות עושק ומרמה. הטוען הרבני, בן 38, נחקר אז ושוחרר.

אולם חוקרי המשטרה לא הרפו מהתיק המשיכו לאסוף ראיות וממצאים.

בתקופה האחרונה התקבלה תלונה ממשפחתו של אדם נוסף הלוקה בנפשו, אשר גם אותו הצליח החשוד, על פי החשד, לעשוק בשנים האחרונות.

לפי המשטרה, במסגרת החקירה נאספו ראיות וממצאים, מהם עולה כי החשוד הצליח בדרכים שונות להעביר מהקורבנות לחזקתו דירות בשווי מיליוני שקלים, וכן כסף מזומן בסכום העולה על 600,000 ₪ וזאת לאחר שעל פי החשד התקרב אליהם במכוון על מנת לבצע את זממו.

היום הובא החשוד בפני בית המשפט ומעצרו הוארך ביומיים – עד ליום חמישי בערב. לאחר מכן הוא ישוחרר למעצר בית למשך שבוע, בתנאים מגבילים.

“מדובר בחקירה בעלת משמעות ערכית במיוחד, כאשר הקורבנות הינם לוקים בנפשם וחסרי ישע, תוך ניצול הקשיים במטרה להוציא מהקורבנות את רכושם”, אומרים במשטרה.

“משטרת ישראל מדגישה למשפחות וקרוביהם של חסרי ישע  לשים לב באשר למתרחש סביבם, האנשים הנקשרים אליהם, על מנת למנוע מקרים מהן אלו ובכל חשד להעביר דיווח מידי למשטרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות