בעלי ‘רשת’ מבטלים את המיזוג עם ערוץ עשר: בגלל “עיכובים וסחבת”

אבי כץ
|
ו' חשון התשע"ט / 15.10.2018 15:41
בעלי המניות של ערוץ ‘רשת’ טוענים: הסיבה למהלך היא הימנעות הרשות השניה מקבלת החלטה על הבקשה לאישור המיזוג • “משמעות התנהלות הרשות היא אחת – טרפוד המיזוג”

דרמה בשוק התקשורת בישראל : בעלי המניות של ערוץ הטלוויזיה ‘רשת’ הודיעו בצהריים (שני) על ביטול הסכם המיזוג שנחתם עם ערוץ עשר.

בהודעה שפרסמו, תלו בעלי המניות את הסיבה להחלטה בהתנהלותה של הרשות השניה – שלא קיבלה במשך שבועות ארוכים החלטה על בקשת המיזוג.

“הימנעות הרשות השנייה מקבלת החלטה בבקשת המיזוג הובילה לביטולו, רשת חוזרת לתוכנית העבודה המלאה שנעצרה במהלך הליכי המיזוג”, נמסר.

בהודעה נאמר עוד: “לאור העיכובים והסחבת בהם נוקטת הרשות השנייה והחלטתה לקיים שימוע, שיימשך בפועל חודשים רבים, ומבלי שנשמעה התייחסות חיובית כלשהי לגבי נכונות המהלך להסדרת שוק הטלוויזה, משמעות התנהלות הרשות היא אחת – טרפוד המיזוג”.

בהודעה נאמר עוד: “בימים הקרובים צפוי להתכנס דירקטוריון החברה בכדי לבטל פורמלית את ההחלטה על המיזוג, וינחה את הנהלת החברה להציג את תוכנית הפעילות ולוח השידורים לשנים הקרובות”.

המיזוג אושר על ידי הממונה על ההגבלים העסקיים, אך ברשות השניה לטלוויזיה ורדיו – הרגולטור המפקח על רשת וערוץ עשר – הערימו קשיים על המיזוג.