המועמד אליעזר לזר נגד משפחת פרוש: ‘מאה שנות מאפיה נגמרו!’

אליעזר לזר, המועמד לראשות צפת, במתקפה חריפה נגד 'שלומי אמונים': "בציבור החרדי יש מאפיות! המשפחה הירושלמית..." • לגלג: "יום אחד 'הרבנים' זה הרבי מגור. לא מסתדרים איתו - מחליפים אותו, הולכים לרבי מבאיאן. לא מסתדר - הולכים לרב אלישיב. לא זרם איתם, מחליפים אותו"
אריה ריבקינד
ו' חשון התשע"ט / 15.10.2018 14:20

אליעזר לזר,  חסיד סערט ויז’ניץ, המתמודד על ראשות העיר צפת יצא במתקפה חריפה נגד ‘שלומי אמונים’ ומי שכינה “המשפחה הירושלמית, שמנסה להשתלט”, ונגד השוטים במועצת העיר.

לזר מתמודד חזיתית נגד מועמד סיעת ‘אגודת ישראל’ נחמן גלבך, איש ‘שלומי אמונים’, המתמודד אף הוא על ראשות העיר.

“בצפת שולטים מאפיות!”, אמר לזר בכנס הבחירות. “השלטון הזה, שלצערי הרב אנחנו נמצאים בו 10 שנים, חברים בו גם דתיים וגם לא דתיים, עשו שותפות יחד. זה כואב.

“אני יושב במועצה 5 שנים עם לב כואב לראות את זה. זה לא יאומן כי יסופר. לא מעניין את השלטון התושבים, אנחנו לא מעניינים אף אחד! רוצים לרמוס אותנו, לדפוק אותנו…”

לדבריו, “מה שתואם את האינטרסים הצרים של החמולה השולטת, עושים. מי שלא – ‘יורים’ בו. את זה אנחנו נסיים. נגמרה הדיקטטורה הזו (מחיאות כפיים). אני רואה עובדי עירייה שמים שלטים, אתה רואה אנשים מפחדים לשים כי ‘יזרקו לנו ילדים מהמוסדות'”.

לזר האשים: “אנשים שלנו סובלים טרור, סובלים איומים, סובלים מסע ‘שיימינג’ אכזרי. צר לי שאני מדבר על זה, אבל חשוב לשים את הדברים על השולחן”.

בשלב זה עבר לזר למתקפה על משפחת פרוש העומדת בראש סיעת ‘שלומי אמונים’: “גם בציבור החרדי יש מאפיות! צר לי שאני אומר את זה, ואני אומר את זה בכאב. המשפחה הירושלמית, שמנסה להשתלט, לזרוק אימה, ללכת לרבנים, לאיים על אנשים, מאה שנות מאפיה נגמרו! שיטת הממשל הזאת שיהלכו אימים על רבנים, יאימו עליהם, יסחטו אותם…”

לזר ליגלג: “יום אחד ‘הרבנים’ זה האדמו”ר מגור, אנחנו לא מסתדרים איתו – מחליפים אותו. הולכים לאדמו”ר מבאיאן. לא מסתדר – הולכים לרב אלישיב. לא זרם איתם – מחליפים אותו. יום אחד זה הרב קניבסקי וחכם שלום. לא הולך – מחליפים”.

משלומי אמונים נמסר לחרדים 10: “אין תגובה”.

ראש העיר אילן שוחט הגיב לפניית חרדים 10: “לא ראוי לתגובה והתייחסות”.

הדפס כתבה

8 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הוא ראה שהספין לא עובד
    15/10/2018 18:55
    שלומי
  1. הוא ראה שהספין שנחמן גלבך הוא מעומד של שוחט לא עובד לו,
    ונחמן גלבך מעומד רציני לכל דבר , לזר התחיל לקרוא סקרים ולראות שגבלך מנצח
    הוא נכנס ללחץ והתחיל לתקוף

  2. משפחה שממליכה עצמה כבר 4 דורות
    15/10/2018 20:42
    איכפתניק
  3. שפתיים יישק ! כל מילה נכונה, והלוואי שבערים נוספות איפה שמשפחה זו מנסה להשליט טרור ולשלוט יפתחו נגדם את הפה.

  4. המציעות על מה שקורה היום ברחוב בארץ ישראל
    15/10/2018 21:00
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. המציעות על מה שקורה היום ברחוב בארץ ישראל, זה פשוט בילבול מוחות נוראי, והשתוללות של פוליטיקאים, רשעים גמורים, ובעלי שליטה בזויים ומנובלים, שסוחבים ציבור שלהם להיות עבדים ומשוגעים לאינטרסים ומאבקי כח של מפלגות פוליטיות שאין להם לא דבר ולא חצי דבר עם אידישקייט ויהדות.

    לפי דעתי גדולי ישראל שהתנגדו בשעתו לאגודת ישראל שנוסדה בקטוביץ שבפולין צדקו כשניבאו שבסוף מי שישלוט במפלגה זה רק עסקנים ולא רבנים. הגענו למצב מטורף של ארבעה עיתונים יומיים, הציבור משרת היום את המפלגות החרדיות ולא ההפך. המפלגות החרדיות נהפכו ללשכת תעסוקה של מאכערים ומשועממים שמחפשים פרנסה ותעסוקה וממיטים חורבן והרס.

    פשוט השתגענו ואיבדנו כל שמץ של שפיות ויראת שמים. מה עם חילול השם הנורא? והנזק לדור הצעיר? עד מתי עבדים ימשלו בנו?! עד מתי כמה אפסים רקובים יחליטו על גורל של 700 אלף חרדים בארץ? לשים את כל הפוליטקאים האלה על סירה ולשלוח אותם לאי בודד. לא יתכן שבגלל 10 אנשים, ונכד טיפש בן 28 שנה, יהיו מחלוקות ויסורים וחילול השם לכל ציבור החרדי במדינת ישראל שנים על גבי שנים.

  6. חחחחחח חחחחחח עוד איזה ממורמר
    15/10/2018 21:28
    משה
  7. לא יאומן כמה ממורמרים ותאבי כבד יש כמו חזר

  8. מהרסיך ומחרביך ממך יצאו
    15/10/2018 21:30
    נועם
  9. לא צריך להגיע לדגל ולסגור. הנה יש בנמצא……

  10. כל מילה בסלע
    15/10/2018 23:01
    ליאור דיין
  11. צודק במיליון אחוז

  12. רק לייזר לזר ינצח ובגדול בצפת
    17/10/2018 02:50
    א. קליין
  13. רק לייזר לזר ינצח ובגדול בצפת
    אדון גלבך נחמן יפסיד ובגדול
    ויאכל את הכובע זה טעים

  14. לזר מחרר ריב בציבור החרדי בצפת!
    17/10/2018 23:03
    יוסף מצפת
  15. עובר קהילה קהילה ומפלג אותה!
    בושה וחרפה!