מחבל שירה לעבר מג”בניקים במהלך הרס בית רוצח נעצר עם ה-M-16

הירי בוצע לעבר הכוחות שביצעו את הריסת ביתו של המחבל שרצח את הרב רזיאל שבח הי"ד - וכתוצאה ממנו נפצעה לוחמת מג"ב באורח קל • כבר בחודש מאי נעצרו שני מחבלים בחשד לירי • כעת נעצר החשוד המרכזי עם הנשק
חיים טוויל
ו' חשון התשע"ט / 15.10.2018 12:08

לפני כשבוע נעצר בעיירה יעבד, הממוקמת סמוך לג’נין, תאאר ג’ראדאת, מחבל החשוד שירה לעבר כוחות מג”ב במהלך הריסת ביתו של מחבל בעיר ג׳נין.

מהירי נפצעה לוחמת מג”ב באורח קל.

זהו החשוד השלישי שנעצר בחודשים האחרונים בחשד למעורבות בירי.

בחודש אפריל האחרון ביצעו כוחות מג”ב וצה”ל את הריסת ביתו של המחבל מוחמד קונבע בעיר ג’נין, אשר ביצע את פיגוע הירי בסמוך לחוות גלעד, בו נרצח הרב רזיאל שבח הי”ד.

במהלך הפעילות בוצע ירי ממקור לא ידוע לעבר הכוחות, ירי שגרם לפציעה של לוחמת מג”ב ברגלה באורח קל. לאחר הירי הלוחמת פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים העמק בעפולה.

מאז האירוע פעלו בשב”כ לאיתור היורים, הן במישור המודיעיני והן במישור המבצעי. כתוצאה מכך כבר בחודש מאי נעצרו, בפעילות משותפת של השב”כ, הימ”מ וצה”ל שני מחבלים תושבי ג’נין בחשד לירי.

כעת הותר לפרסום מעצרם של שני החשודים וכן של החשוד השלישי והמרכזי, שבביתו נמצא נשק מסוג M-16.

החשוד, תאאר ג’ראדאת, בשנות ה-30 לחייו, הועבר יחד עם הנשק להמשך חקירה של גורמי הביטחון.

“סגירת מעגל זו, יותר מחמישה חודשים אחרי תקרית הירי מעידה יותר מכל שבמערכת הביטחון לא פוסקים המאמצים להביא למעצרם של אלו שסיכנו את חיי לוחמינו, אם על ידי ירי ואם בפעולות אחרות. בכך, במערכת הביטחון וביחידת הימ”מ שניצבת בחזית המאבק בטרור, מבקשים להעביר מסר חד וברור לכל אלו שביצעו ו/או מתכננים לבצע פעילות טרור – לא תוכלו להתחמק לזמן רב”, אומרים במשמר הגבול.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות