ליברמן מאיים על החמאס: ”מוכנים לתת את המכה הכי קשה שיש”

שר הביטחון שולח אזהרה לחמאס לבל ימשיך להתגרות בישראל. "שלא יהיו אשליות לראשי חמאס, אנחנו מיצינו את כל האופציות הקיימות" • "לא צריך לכבוש את עזה כדי לתת מכה קשה לחמאס"
חיים טוויל
ה' חשון התשע"ט / 14.10.2018 20:49

שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר הערב (ראשון), בראיון לכאן רשת ב’, כי ישראל נכונה לעימות חריף בעזה, אם תידרש לכך. “מה שראינו בשבוע האחרון מחייב אותנו לעשות היערכות מחדש. אין צורך לכבוש את עזה כדי לתת מכה קשה לחמאס”.

ליברמן אמר, בתום ישיבה של הקבינט המדיני ביטחוני: “לישראל אין את הלוקסוס לנהל מלחמות יש-ברירה, וחייבים למצות את כל האופציות לפני שמחליטים לצאת למלחמה. אנחנו מיצינו את כל האופציות הקיימות”.

הוא הזהיר את חמאס לבל ימשיך להתגרות בישראל: “שלא יהיו אשליות לראשי חמאס, אנחנו מוכנים לתת את המכה הכי קשה שיש”.

הוא הוסיף: “מה שראינו בחודש האחרון זו הפעלת אלימות בלתי פוסקת בגבול ישראל, ורק בזכות המדיניות הנחושה והעקבית שלנו אף ישראלי לא נפגע, ויש אלפי נפגעים בצד השני. אנחנו מבינים ללב תושבי הדרום ופועלים להבטיח להם מציאות אחרת. על אף כל האלימות על הגדר, לא עצרנו לרגע בבניית המכשול התת-קרקעי והמשכנו בהשמדת המנהרות. אני יכול להעיד ממקור ראשון שצה”ל נמצא בשיא המוכנות מאז 1967”.

מוקדם יותר, שיגר גם ראש הממשלה בנימין נתניהו, מסר מאיים: “בחמאס כנראה לא הפנימו את המסר – אם הם לא יפסיקו את ההתקפות האלימות נגדנו, הן יופסקו בדרך אחרת והיא תהיה כואבת, כואבת מאוד”.

הוא הוסיף: “אנחנו קרובים מאוד לפעילות מסוג אחר, פעילות שתכלול מכות עוצמתיות מאוד. אם יש לו שכל, החמאס יפסיק את האש ואת ההתפרעויות האלימות – עכשיו”.

אחר הצהריים תקף כלי טיס של צה”ל חוליית מחבלים שהפריחה בלוני תבערה בצפון רצועת עזה לעבר שטח ישראל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות