נתניהו: “חוק הגיוס הוא טוב. קורא למועצת לקבל החלטה לאשר החוק”

ראש הממשלה התייחס בישיבת שרי הליכוד להקדמת הבחירות ואמר: "חוק הגיוס טוב, צריך לשים אותו מאחורינו. הקואליציה הזאת טובה והיא צריכה להמשיך לעבוד"
אריה ריבקינד
ה' חשון התשע"ט / 14.10.2018 11:40

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח הבוקר (ראשון) את ישיבת הממשלה השבועית בהתייחסות למצב הביטחוני בגבול רצועת עזה ולישיבת מועצת גדולי התורה של אגו”י – הצפויה היום.

נתניהו ניצל את ההזדמנות לשגר איומים: “חמאס לא הבין את המסר. אם הם לא יפסיקו את ההתקפות הן יופסקו בדרך אחרת והיא תהיה כואבת. כואבת מאוד”.

ראש הממשלה הוסיף: “אנחנו קרובים מאוד לפעילות מסוג אחר שתכלול מכות חזקות מאוד. אם לחמאס יש שכל, הוא יפסיק את האש ואת ההתפרעויות האלימות – עכשיו”.

בישיבת שרי הליכוד התייחס נתניהו למשבר הקואליציוני סביב חוק הגיוס והאפשרות כי הבחירות יוקדמו – ואמר: “נשאלתי הרבה על חוק הגיוס. זהו חוק טוב, חוק מאוזן, הוא מאזן בין צרכי הצבא שהכין אותו וכמובן צרכי הציבור החרדי”, אמר נתניהו.

“החוק הזה צריך לעבור, ואני חושב שהגיע הזמן לשים אותו מאחורינו. זו עמדתי וזו צריכה להיות גם עמדת הממשלה, לטובת המדינה, לטובת הציבור החרדי, לטובת היחסים בין חרדים לחילונים. לכן אני קורא למועצת גדולי התורה שמתכנסת היום לקבל את ההחלטה הנכונה. החוק הזה טוב לישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות