הקשר מתהדק: הגרי”ג השתתף בכינוס התמיכה ביצחק פינדרוס בבית הגר”ח • צפו

ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין הגיע עם בנו, מראשי 'ארחות תורה', לכינוס 'רבני הקהילות' באלעד שהתקיים בבית הגר"ח קנייבסקי בהשתתפות הגרמ"ה הירש, כדי לתמוך במועמדות פינדרוס • הגעת הגרי"ג מסמנת מהפך שחל בביתו, אחרי בקשתו לפעול במשותף • גם הבן המורחק הוחזר
אריה ריבקינד
ה' חשון התשע"ט / 14.10.2018 00:05

בבית הגר”ח קנייבסקי ברחוב רשב”ם בבני ברק התקיים הערב (מוצאי שבת) כינוס של רבני הקהילות באלעד – בו הביעו תמיכה ביצחק פינדרוס, מועמד דגל התורה וש”ס לראשות העיר אלעד.

בכינוס השתתפו ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטיין, ראש ישיבת פוניבז’ הגרב”ד פוברסקי וראש ישיבת סלבודקה הגרמ”ה הירש.

במהלך הכינוס הובעה תמיכה נחרצת במועמדותו של יצחק פינדרוס.

לחרדים 10 נודע, כי הגאון רבי צבי יהודה אדלשטיין, מראשי ישיבת ‘ארחות תורה’, הגיע אל אביו – ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטיין, סיפר לו על הכינוס המתקיים בבית הגר”ח קניבסקי, ושניהם נכנסו אל רכבו של גודי סילמן, בנו של הדיין הגאון הרב סילמן ומנהל מטה ‘דגל’ בבני ברק – ונסעו להשתתף בכינוס.

עם בואם, המתין להם בפתח המועמד יצחק פינדרוס, שנכנס יחד עם הגרי”ג ובנו פנימה, אל החדר בו התקיים הכינוס.

הגעתו של הגרי”ג אדלשטיין אל הכינוס מסמנת את מהפך שחל בביתו: לפני כחצי שנה היו בביתו מי שהצליחו לשכנע כי יש להזיז מסביבתו את אחד מבניו, הרב בצלאל אדלשטיין, ראש ישיבת ‘אהבת אהרן’, הידוע כמי שקשור יותר לבית ברחוב רשב”ם.

הגרב”ד פוברסקי מברך את יצחק פינדרוס • צפו

הערב הצליח הבן הגדול, רבי צבי יהודה, להבהיר כי אחיו – הבן שהורחק ולאחרונה לא היה מעורה בהחלטות הבית – דווקא מבצע פעילות חשובה ביישור קו עם בית הגר”ח קנייבסקי, כרצונו של הגרי”ג, שביטל את דעתו וביקש לפעול במשותף.

ואכן, גם הבן שמורחק, חזר הערב לקדמת הבמה וליווה הערב את אביו אל ביתו של הגר”ח.

פינדרוס, בבית הגר"ח

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות