הקונסרבטוריון החרדי ‘רון שולמית’ פותח שנה בסימן התרחבות

שיאים חדשים נשברו השנה ברישום לקונסרבטוריון החרדי, היחיד בארץ המקיים מסגרת ללימודי מוזיקה ומחול תוך הקפדה על הרמה הגבוהה ביותר של מקצועיות ושל התאמה לציבור החרדי • השלוחה החדשה של 'רון שולמית' בבית שמש רשמה הישגים חסרי תקדים
חרדים 10
ב' חשון התשע"ט / 11.10.2018 02:19

 בימים אלו פותח הקונסרבטוריון החרדי היחיד בישראל, ‘רון שולמית’, את שנת הלימודים החדשה, בשתי השלוחות – הוותיקה שבירושלים והחדשה שבבית שמש, כאשר הן בקרב התלמידות והן בקרב הצוות נרשמת התרגשות רבה לקראת שנה נוספת שכולה מוזיקה ברמה הגבוהה ביותר.

שנת הלימודים הנוכחית נפתחת בסימן התרחבות של ממש עבור הקונסרבטוריון, עם מספר נרשמות הממשיך לגדול בהתמדה ולשבור שיאים חדשים, כשבנות ונשים חרדיות רבות מבקשות לנצל את ההזדמנות להשתלם במוזיקה ובמחול באופן מקצועי לעילא, מבלי להתפשר על סגנון שאיננו הולם את רוח התורה והמצוות.

היבט משמעותי נוסף בהתרחבות נרשם עם הקמת השלוחה החדשה של הקונסרבטוריון בבית שמש, אשר הוקמה ביוזמת העירייה ותושבי המקום, וזכתה להצלחה לאור רישום מסיבי מכל רחבי העיר, של בנות ונשים המתחילות בימים אלו את לימודיהם בשלוחה החדשה של המוסד הוותיק ובעל השם, שידוע בעיקר באיכות הבלתי מתפשרת של הלימודים בו.

‘רון שולמית’, קונסרבטוריון מהשורה הראשונה בארץ, פועל מזה כמאה שנה ועל בוגריו נמנים מוזיקאים ידועי שם ומפורסמים ברחבי העולם.

לפני שלושה עשורים, הוקם הסניף החרדי הראשון של הקונסרבטוריון בשכונת הר נוף בירושלים, בו לומדות כיום מאות תלמידות מידי שנה והוא פועל בפיקוח ובתמיכת רבנים וגדולי תורה.

הלימודים מתקיימים במסגרת חרדית של הקונסרבטוריון בשכונת הר נוף בירושלים, כשהתכנית מיועדת לבנות ונשים מהמגזר החרדי בלבד. תכני הלימוד עוברים ביקורת קפדנית של הרבנים.

לעומדות בקריטריונים ישנה אפשרות לקבלת מלגות למימון חלקי של שכר הלימוד.

תכנית הלימודים המקצועית, המפוקחת של משרד החינוך, כוללת לימודי מוזיקה ממיטב המורות בארץ ובמבחר כלים רחב, כולל פיתוח קול, תזמורות והרכבים, מקהלות, לימודי מחול מקצועי על ידי מורות מהידועות והוותיקות בציבור החרדי, לימודי תיאוריה לכל גיל, וכן מחלקה טיפולית – תרפיה במוזיקה – המנוהלת על ידי צוות מקצועי ומיומן בעל שם עולמי.

• ידיעה אינפורמטיבית

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות