יאיר לעיתונאי שמאל: ‘אתם שותים לאבא שלי את הדם כבר 30 שנה”

אבי כץ
|
ב' חשון התשע"ט / 10.10.2018 22:45
בנו של ראש הממשלה לא נבהל מההתנפלות של עיתונאי השמאל עליו – ומחזיר מתקפה: “צביעות וסטנדרטים כפולים הם עמודי התווך של השמאל” • “עושים רצח אופי לאבא שלי, משפילים, מבזים, מעלילים עליו”

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, מנצל ביממה האחרונה את חשבון הפייסבוק כדי לתקוף את כלי התקשורת ואת עיתונאי השמאל.

זה החל בפוסט שפרסם אתמול (שלישי) בו תקף יאיר בחריפות את הפרשן אמנון אברמוביץ׳  וכתב עליו: “חתיכת תעמולן סובייטי מהסוג הכי נחות. מנסה להזריק את הארס שלו לציבור במשך עשורים. הטיפש הזה לא מבין שעם ישראל שונא אותו… פח אשפה”.

עיתונאים כדוגמת גיא פלג מ’החדשות’ והדס שטייף מגל״צ מתחו ביקורת קשה על יאיר. פלג הציג את עברו הצבאי של אברמוביץ ופציעתו בקרב, ואמר בתכניתו ברדיו 103fm: “אני חושב שההתבטאויות שלו הן איומות ומעידות על משהו פגום בתפיסה ובוודאי גם משהו פגום בחינוך שלו”.

אחר הצהריים (רביעי) דחה יאיר את הביקורת עליו: “מעניין שכל אותם אנשי תקשורת שמאלנים שטוענים היום שאסור לבקר את אמנון אברמוביץ בגלל שירותו הצבאי, עושים רצח אופי לאבא שלי, משפילים, מבזים, מעלילים עליו ושותים לו את הדם בקשית כבר 30 שנה”.

הוא הזכיר גם את עברו של אביו: “קצין בסיירת מטכ”ל שנפצע בחילוץ מטוס סבנה, כמעט נהרג מספר פעמים בשירותו הצבאי ושכל את אחיו יונתן, גיבור ישראל, שאפילו אותו הם מעזים לבזות (כמו בתוכנית של אסף אראל)”.

הוא הוסיף: “צביעות וסטנדרטים כפולים הם עמודי התווך של השמאל. הסתה של השמאל והערבים=חופש ביטוי, כל התבטאות (גם הכי מכובדת) של הימין= הסתה.

שעה אחר כך הוא כתב: “אוקיי, אז אם הבנתי נכון את התגובות של השמאלנים, למחבלים שרצחו יהודים, לחנין זועבי ולראשי התנועה האסלאמית בישראל שמתסיסים לאינתיפאדה חדשה חשוב לשמור על חופש הביטוי.

“אבל לי אין זכות לחופש הביטוי ולהבעת דעתי בפייסבוק, כי לפני 3 שנים הייתי במועדון… הגיון של שמאלנים”.