חכם שלום כהן: “זו האחדות שכל גדולי עולם ברכו עליה והיא תצליח”

נשיא 'המועצת' קיבל את המועמד לראשות העיר אלעד יצחק פינדרוס, וסגני ראש העיר צוריאל קריספל וברק צברי, ובירך: "כל גדולי עולם הורו שהרב פינדרוס יהיה ראש העיר" • דרעי: "לראשונה לאחר חמש שנים, הציבור הספרדי באלעד חוזר לקדמת הבמה ומקבל את הכוח והתפקידים המגיעים לו"
אריה ריבקינד
א' חשון התשע"ט / 10.10.2018 14:53

אחרי גיבוש ההסכם: בפגישה שהתקיימה הבוקר (רביעי) בבית חכם שלום, נשיא מועצת חכמי התורה, השתתפו יו”ר ש”ס השר אריה דרעי, המועמד לראשות עיריית אלעד יצחק פינדרוס, סגן ראש העיר אלעד צוריאל קריספל וסגן ראש העיר ברק צברי.

נשיא המועצת העניק את ברכתו החמה ליצחק פינדרוס, שיצליח בתפקידו כראש העיר למען כלל תושבי העיר והציבור הספרדי בפרט.

חכם שלום הכביר שבחים על פינדרוס, אותו הוא מכיר היטב מפעולותיו הברוכות בירושלים, כאיש מקצועי והגון העובד בשיתוף פעולה מלא, מתוך דאגה אמיתית לכלל החוגים.

נשיא המועצת הפנה קריאה לכל תושבי אלעד – ואמר: “הקב”ה זיכה אותנו שנעשה אצלכם התאחדות גמורה. ‘מי כעמך ישראל גוי אחד בארץ’. כשהולכים כ’גוי אחד’ אזי ‘מי כעמך ישראל’.

“כיוון שההתאחדות הזו שנעשתה באלעד חתמו עליה כל גדולי עולם, והם הורו שהרב פינדרוס יהיה ראש העיר ושותפיו יהיו אנשי תנועת ש”ס – כך צריך להיות.

“ש”ס עשתה עד היום הרבה דברים ברחבי הארץ, וכל מי שבוחר בש”ס צריך לדעת שכל מצווה ומעשה שהם עושים זה נזקף לזכותו. לכן תושבי אלעד צריכים לדעת – בבחירות להצביע למען תנועת ש”ס ולראשות העיר לרב פינדרוס. והקב”ה יברך אתכם בהצלחה”.

לפי ההסכם, ש”ס, דגל התורה ותנועת ישי הגיעו להסכמה לעבוד בשיתוף פעולה ובמלא המרץ למען בחירתו של פינדרוס לראשות העיר אלעד, “כהוראת גדולי ישראל”.

במרכז הסיכומים בין המפלגות: ניהול משותף של העיר אלעד ביושר ובשוויוניות מלאה, כאשר ש”ס תקבל לידיה את התפקידים הבכירים ביותר בעיריה, כדי שתוכל לחזור ולפעול למען הציבור הספרדי.

יו”ר ש”ס השר אריה דרעי אמר: “הציבור הספרדי באלעד יוצא היום לדרך חדשה, מתוך כבוד, שותפות ועוצמה. ש”ס ותנועת ישי יתמכו בכל המרץ ברב יצחק פינדרוס לראשות העיר כהוראת מרן ראש הישיבה, כדי להביא הנהגה משותפת לעיר.

“לראשונה לאחר חמש שנים, הציבור הספרדי באלעד חוזר לקדמת הבמה ומקבל את הכוח והתפקידים המגיעים לו בזכות ולא בחסד. יחד נפעל להחזיר את אלעד לימיה הטובים, לפריחה משגשגת של מוסדות התורה והחינוך, לטיפול אמיתי ונכון בבעיות הציבור שלנו, מתוך אחדות וזקיפות קומה. נצעד לאורם של גדולי הדור וננצח בעזרת ה'”.

חכם שלום כהן, יצחק פינדרוס

סגן ראש העיר, צוריאל קריספל: “הנהרה והשמחה שקרנו מפניו של הכהן הגדול, דקות ספורות לאחר שסיים את ברכת הכהנים ‘לברך את עמו ישראל באהבה’ הדביקו את הנוכחים בסלון ביתו של מרן ראש הישיבה שליט״א בשמחה אמיתית, על מהלך האחדות בין כל גדולי ישראל ובין נציגי הסיעות המרכיבות את הרשימות למועצת העיר. דבריו אלו נסכו בי כוחות ותעצומות נפש להמשיך בדרכם של גדולי ישראל ולפעול בכל הכח ליישם את ציוויים”.

במהלך הפגישה הודיע ברק צברי, יו”ר תנועת ישי, כי הוא מסיר את מועמדותו לראשות העיר ותומך ביצחק פינדרוס, כהוראת נשיא המועצת. “הצלחנו לקבל ארגז כלים מכובד ביותר על מנת לשרת אתכם נאמנה. לא עוד מלחמות, לא עוד איבה, לא עוד פחד ואימה. אנו מקבלים את מה שמגיע לנו בזכות ולא בחסד. יישר כח למנהיגי וגדולי הדור שהביאו בשורה של שלום ואחדות לעיר. כולנו מגויסים להצלחת הרב פינדרוס”, אמר צברי.

חכם שלום כהן, יצחק פינדרוס

צילום: דוברות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ברכה של לא סתם חכם גם כהן לא פשוט
    10/10/2018 15:55
    הדיוט
  1. הסיכוי שיצליחו תלוי בסיעתא דשמייה